دنیس ویلنوو برای کارگردانی فیلم Cleopatra در نظر گرفته شده است

28 September 2017 - 14:00

دنیس ویلنوو (Denis Villeneuve) در حال مذاکره با سران استودیوی «سونی پیکچرز» جهت بدست گرفتن سکان هدایت پروژه Cleopatra «کلئوپاترا» است. این پروژه برای چندین سال است که در دست ساخت و توسعه قرار دارد و نخستین بار از جیمز کامرون (James Cameron) به عنوان کارگردان آن یاد می‌شد. گرچه نام‌های بزرگی نظیر پل گرینگرس (Paul Greengrass)، دیوید فینچر (David Fincher) و انگ لی (Ang Lee) نیز برای کارگردانی «کلئوپاترا» مطرح شده بود. در برهه‌ای، از آنجلینا جولی (Angelina Jolie) برای بازی در نقش ملکه مصر نام برده می‌شد که البته هنوز حضورش در این پروژه قطعی نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

اگرچه فیلم «کلئوپاترا» هنوز به مرحله تولید نرسیده است و برخی معتقد بودند که ساخت آن لغو شده است، اما «آمازون» تصمیم دارد تا سریالی بر اساس این شخصیت تاریخی ساخته و به نمایش درآورد. با این وجود، به تازگی بار دیگر نام فیلم «کلئوپاترا» بر سر زبان‌ها افتاده است و شایعات جدید، از کارگردانی بزرگ برای بدست گرفتن پروسه ساخت این پروژه حکایت دارند.

بر اساس گزارش «ددلاین»، دنیس ویلنوو در حال مذاکره با استودیوی «سونی پیکچرز» جهت کارگردانی فیلم «کلئوپاترا» بر اساس کتاب استیسی شیف (Stacy Schiff) می‌باشد. امی پاسکال (Amy Pascal) و اسکات رودین (Scott Rudin) وظیفه تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده دارند.

ویلنوو در حال حاضر برای کارگردانی نسخه بازسازی شده فیلم Dune «تپه ماسه‌ای» نیز در نظر گرفته شده است؛ موردی که می‌تواند مانعی بر سر بدست گرفتن سکان هدایت پروژه «کلئوپاترا» توسط وی باشد. وی این روز‌ها فیلم Blade Runner 2049 «بلید رانر ۲۰۴۹» را بر روی پرده‌های سینما دارد؛ فیلمی که با تحسین منتقدان روبرو شده است و یکی از مهره‌های اصلی فصل جوایز امسال شناخته می‌شود. وی با ساخت فیلم Polytechnique «پلی‌تکنیک» در سال ۲۰۰۹ میلادی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و به واسطه فیلم موفق Arrival «ورود» بیش از پیش خود را به عنوان کارگردانی صاحب‌سبک به دنیا شناساند.

بی‌شک، حضور دنیس ویلنوو در پشت صحنه فیلم «کلئوپاترا»، خبری خوشایند برای علاقه‌مندان این پروژه خواهد بود. فیلم «کلئوپاترا» هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.