دومین تریلر و پوستر فیلم Darkest Hour: گری اولدمن قلب یک ملت است

2 October 2017 - 09:00

دومین تریلر فیلم Darkest Hour «تاریک‌ترین ساعت» منتشر شد. از همین حالا درام جنگی انگلیسی به کارگردانی جو رایت (Joe Wright) سازنده‌ی فیلم Atonement «تاوان» شایعاتی را مبنی بر تصاحب جایزه‌ی اسکار توسط گری اولدمن (Gary Oldman) به راه انداخته است. در این فیلم گری اولدمن در نقش نخست وزیر مشهور انگلیس وینستون چرچیل (Winston Churchill) غیرقابل ‌شناسایی است. فیلم به دوران پرمخاطره‌ای از زندگی حرفه‌ای این سیاست‌مدار می‌پردازد. زمانی که تازه به این سمت منصوب و بلافاصله با بحران ملی بزرگی مواجه شد؛ نیروهای هیتلر در اوج جنگ جهانی دوم به مرزهای انگلیس لشگر کشیدند. با سینماگیمفا درادامه مطلب همراه باشید.

این فیلم پیش از شروع اکران عمومی‌اش در نوامبر در آمریکای شمالی (و در دسامبر در انگلیس) هم‌اکنون تور جشنواره‌ای‌ خود را آغاز کرده است. «تاریک‌ترین ساعت» برای اولین بار در جشنواره‌ی جهانی فیلم تلیوراید (Telluride International Film Festival) اکران شد و سپس در جشنواره‌ی جهانی فیلم تورنتو (Toronto International Film Festival) به نمایش درآمد. آن‌هایی که شانس دیدن فیلم را داشته‌اند، مبهوت بازی گری اولدمن هستند و اعتقاد دارند که این بهترین نقش‌آفرینی این هنرپیشه تا امروز است که با توجه به کارنامه‌ی پربار این بازیگر کارکشته نکته‌ی قابل تأملی است.

چرچیل شمایل تاریخی محبوبی برای اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی است. تاکنون چندین هنرپیشه این مرد را بر پرده به تصویر کشیده‌اند. برایان کاکس (Brian Cox) امسال با بازی در این نقش در فیلم انگلیسی Churchill «چرچیل» به جمع ایفاکنندگان این شخصیت پیوست. همچنین جان لیسگو (John Lithgow) با ایفای این نقش در سریال The Crown «تاج» محصول شبکه‌ی نت‌فلیکس برنده‌ی جایزه‌ی اِمی شد. اما نسخه‌ی اولدمن از این کاراکتر شامل شدید‌ترین دگرگونی فیزیکی است که این بازیگر برای مستحیل شدن در شخصیت چرچیل متحمل آن شده است.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.