استیون آمل در مورد خواسته‌اش برای کراس اور Supernatural/Arrow شفاف سازی کرد

30 September 2017 - 18:01

استیون آمل به تلاش غیررسمی اما مصمم خود برای کراس اور بین Supernatural  و Arrow ادامه داده است. ولی اگر این ممکن نیست، او به یک حضور افتخاری هم راضی است. وی که نقش پارتیزان استارلینگ سیتی را بازی می‌کند، برای بازی در نقش اولیور کوئین در فصل ششم سریال آماده می‌شود و جرد پادلاکی (Jared Padalecki) و جنسن اکلس (Jensen Ackles) که در نقش سم و دین وینچستر را در سریال Supernatural  ایفا می‌کنند برای فصل ۱۳ آماده می‌شوند که هر دو ماه بعد منتشر خواهند شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Arrow با کراس اورها بیگانه نیست و این سریال در یک رویداد یک هفته‌ای با دیگر سریال‌ها مانند The Flash «فلش»، Supergirl و Legends of Tomorrow «افسانه‌های فردا» زیر پرچم DC و CW کنار هم می‌آید. این رویداد موفقیت بزرگی با مخاطبان داشته و همیشه بخش مورد انتظار برای طرفداران و منتقدین بوده است. اما علاقه‌ی زیاد آمل برای یک کراس اور با Supernatural – که خود سریالی موفق است – به نظر با موفقیت سریال‌ها مرتبط نیست بلکه بسیار شخصی به نظر می‌رسد و او خوشحال است که اعتراف کند که او کسی است که سروصدای وجود یک کراس اور احتمالی را شروع کرده است.

با حضور در آخر هفته‌ی پیش در کامیک کان سالت لیک، آمل پنل خودش را میزبانی کرد که توسط کاربر یوتیوب Ammaros Danan ضبط و منتشر شد، که در آن او بار دیگر درباره‌ی شایعه‌ی کراس اور Arrow/Supernatural صحبت کرد:

بدون شکستن دیوار چهارم، من اگر بتوانم در Supernatural در نقش کسی که به ماشینشان بنزین می‌زند یا کسی که او را می‌کشند حضور داشته باشم بسیار عالی خواهد بود. و شاید این یکی از چیزهایی است که، می‌دانم که منطقی نیست و از آن چیزهایی است که جهان یکسانی ندارد، اما در عین حال این تلویزیون است و قرار است که سرگرم‌کننده باشد، پس شاید می‌دانید، یکی از این روزها [تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال] گرگ برلانتی (Greg Berlanti) در یک اتاق با گرداننده‌ی Supernatural خواهند نشست و خواهند گفت: «خب، چرا که نه؟»

با تکیه بر گفته‌هایش، آمل بسیار خوشحال خواهد بود تا نقشی افتخاری و خارج از شخصیت الیور کوئین داشته باشد تا بتواند در Supernatural حضور یابد و در واقعیت هم این منطقی‌تر از این است که سریال‌های پرطرفدار CW برای یک یا دو قسمت جهانشان را با هم ترکیب کنند. درست است که برادران وینچستر به واقعیت‌های دیگر سفر کرده‌اند و پارتیزان استارلینگ سیتی قبلا با نیروهای ماوراطبیعه روبرو شده است اما ساختن یک داستان منطقی که برای هر دو سریال (و طرفداران) فایده‌ای داشته باشد سخت خواهد بود چون باید این را در نظر داشت که این دو سریال را بدون این که لطمه‌ای به داستان‌های اصلی‌اشان بزنند کنار هم آورد و بعداً از هم جدا کرد.

جدای از این، هر دو سریال رویداد ویژه خود را برای فصل بعدی برنامه‌ریزی کرده‌اند. برای سریال Arrow کراس اور سالانه‌اش با نام Crisis on Earth-X «بحران در زمین اکس» در جایش ثابت  است و ماه نوامبر پخش خواهد شد. در مورد Supernatural نیز، برادران وینچستر هم بخش خود از کراس اور را با کراس اوری با سریال انمیشنی Scooby-Doo «اسکوبی دو» بدست خواهند آورد.

 

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.