Stranger Things احتمالا از چهار فصل فراتر خواهد رفت

1 October 2017 - 18:08

وقتی راس دافر (Ross Duffer)، که به همراه برادرش مت (Matt) خالق Stranger Things «چیزهای عجیب»  است، به مجله‌ی New York گفت که فقط چهار فصل از این سریال موفق نتقلیکس ساخته خواهد داشت، اینترنت به کلی تعجب کرد. راس به مجله گفت: «ما یک چیز چهار فصلی در ذهن داریم و پس از آن تمام». در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اما حال برادران دافر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی، شاون لوی (Shawn Levy) به Entertainment Weekly گفته‌اند که احتمال زیادی وجود دارد که سریال از آن خط زمانی فراتر رود اما نه زیاد. لوی گفت: «در اداره‌ی مرکزی نتفلیکس وقتی برادرها فصل چهار را به گونه‌ای پایان رسمی قرار دادند قلب‌ها شکسته شد و ناگهان من تماس‌هایی از نمایندگان بازیگران دریافت کردم. واقعیت این است که ما قطعا چهار فصل خواهیم ساخت و احتمال ساخت فصل پنجم هم وجود دارد. فراتر از آن به نظرم غیرمحتمل است.»

برادران دافر فقط می‌خواهند که بیشتر از آن چه مقبول است ادامه ندهند و سریال را قابل‌باور نگه دارند. راس می‌گوید: «داستان سریال در این فصل تمام نخواهد شد. به نظرم [فصل دوم] رضایت‌بخش خواهد بود اما هنوز خطر وجود دارد. چیزهای زیادی برای مقابله وجود دارد که در یک فصل جا بشود. اگر بتوانیم، حداقل چهار فصل خواهد بود، ممکن است بیشتر شود. به نظرم نقطه‌ای خواهد رسید که خواهیم پرسید این‌ افراد چرا هاوکینز (شهری که اتفاقات سریال در آن اتفاق می‌افتد) را ترک نمی‌کنند؟ آن گاه سریال کم‌تر قابل باور خواهد بود. از اول هم قرار نبود که یک چیز هفت فصلی باشد.»

مت اضافه کرد: « سریال به گونه‌ای ساخته نشده است که داستان آن بتواند این [بلند بودن] را تحمل کند. بعد از این که موفق شد ما یکی از آن جلسات بزرگ را با نتفلیکس داشتیم و آن‌ها گفتند که «نمی‌خواهیم آن‌قدر هم بلند باشد» در مورد این قضیه بسیار حمایت کننده بودند. گذاشتن تاریخ پایان در حال حاضر احمقانه خواهد بود زیرا ما هنوز نمی‌دانیم.»

فصل دوم Stranger Things «چیزهای عجیب» در ۲۷ اکتبر به نتفلیکس می‌آید.

منبع: Entertainment Weekly

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.