پنج عکس جدید از قهرمانان Justice League منتشر شده است

3 October 2017 - 09:00

استودیو برادران وارنر پنج عکس جدید را از فیلم Justice League منتشر کرده که در هر کدام عکس یکی از قهرمانان فیلم به تصویر کشیده شده است (بتمن، زن شگفت‌انگیز، آکوا‌من، فلش و سایبرگ). در پایین تمامی این عکس‌ها لوگوی منحصر به آن شخصیت نیز کشیده شده است، اما نکته‌ی جالبی که وجود داشت، عدم وجود تصویری از سوپر‌من است. استودیو در این ماه (اکتبر) قرار شده است که اطلاعات بیش‌تری را از این فیلم در اختیار همگان قرار دهد. در پایان متن می‌توانید شاهد عکس‌های منتشر شده باشید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم Justice League، بن افلک (Ben Affleck) در نقش بتمن، هنری کویل (Henry Cavill) در نقش سوپر‌من، گال گدوت (Gal Gadot) در نقش زن شگفت‌انگیز، جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش آکوا‌من، ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش فلش، ری فیشر (Ray Fisher)‌ در نقش سایبرگ، ویلیام دافو (Willem Dafoe) در نقش Nuidis Vulko، جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) در نقش Lex Luthor، جرمی آیرنز (Jeremy Irons) در نقش Alfred Pennyworth، دایان لین (Diane Lane) در نقش Martha Kent، کانی نیلسن (Connie Nielsen) در نقش Queen Hippolyta، بیلی کروداپ (Billy Crudup) در نقش Henry Allen، امبر هرد (Amber Heard) در نقش Mera، کیرسی کلمون (Kiersey Clemons) در نقش Iris West، جی کی سیمونز (J.K. Simmons)‌ در نقش Commissioner Gordon و امی آدامز (Amy Adams) در نقش Lois Lane بازی خواهند کرد.

در این فیلم ما شاهد همکاری بتمن با Diana Prince (زن شگفت‌انگیز) هستیم که برای اولین بار با یک‌دیگر به چالش با دشمنانی قدرت‌مند‌تر از همیشه می‌پردازند. بتمن و زن‌ شگفت‌انگیز با یک دیگر همکاری می‌کنند تا اقدام به جمع‌‌ آوری نیروهایی قهار و ابر انسان کنند تا بتوانند در برابر تهدیدی که روبه‌روی بشریت قرار دارد، ایستادگی کنند. اگرچه این ترکیب از ابرقهرمانان بی‌سابقه است اما ممکن است برای حفظ زمین از خطری که آن را تهدید می‌کند مقداری دیر باشد.

این فیلم توسط زک سیندر (Zack Snyder) کارگردانی شده است، فیلم‌نامه نویسان آن عبارت‌اند از جاس ویدون (Joss Whedon) و کریس تریو (Chris Terrio) که این فیلم‌نامه را از داستانی که تریو و زک شرح داده‌اند، نوشته‌اند. چارلز روون (Charles Roven)، دبورا سیندر (Deborah Snyder)، جان برگ (Jon Berg) و جف جانز (Geoff Johns) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.