نخستین تصویر از فیلم Chaos Walking منتشر شد

3 October 2017 - 16:00

دیزی ریدلی (Daisy Ridley) نخستین تصویر از محل فیلمبرداری فیلم Chaos Walking «گذر از هرج و مرج» را منتشر کرد؛ این فیلم اقتباسی از رمان علمی تخیلی با همین نام به نوشته پاتریک نس (Patrick Ness) است که توسط داگ لیمان (Doug Liman) کارگردانی می‌شود. فیلمنامه این فیلم توسط نویسنده فیلم American Made «ساخت آمریکا» گری اسپینلی (Gary Spinelli) با مشارکت چارلی کافمن (Charlie Kaufman)، جان لی هنکوک (John Lee Hancock)، لیندزی بیر (Lindsey Beer) و خود نویسنده رمان یعنی نس، به رشته تحریر درآمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

وقایع این مجموعه در دنیایی منحصر به فرد جریان دارد که تمامی موجودات زنده حاضر در آن این توانایی را دارند تا با استفاده از تصاویر و صداهایی که با نام «نویز» شناخته می‌شوند، اندیشه‌های یکدیگر را بخوانند. در فیلم «گذر از هرج و مرج» تام هالند (Tom Holland) در نقش تاد هویت (Todd Hewitt) و ریدلی نیز در نقش ویولا عاید (Viola Eade) قرار خواهند گرفت که با مسائل اخلاقی متفاوتی مواجه‌اند.

به تازگی ریدلی، ستاره این فیلم، نخستین تصویر از محل فیلمبرداری و پشت صحنه آن را در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک منتشر کرده است که وی را همراه با تام هالند به تصویر می‌کشد. آن‌ها با ظاهری درب و داغان بر روی صخره‌ای ایستاده‌اند و به نظر می‌رسد که چیزی را تماشا می‌کنند. تصویر مورد بحث را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

استودیوی «Lionsgate» تصمیم دارد تا فیلم «گذر از هرج و مرج» را به یک مجموعه سینمائی جدید تبدیل کند و داستان هر سه جلد منبع اقتباس آن را به روی پرده‌های سینماها بیاورد. دیزی ریدلی با حضور در فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بر می‌خیزد» به چهره‌ای شناخته شده بدل شد و در فیلم Star Wars: The Last Jedi «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای» نیز حضور دارد. از سوی دیگر، هالند بیشتر به واسطه حضور در نقش پیتر پارکر (Peter Parker) در سری فیلم‌های تازه مرد عنکبوتی به ستاره‌ی جوان این روزهای هالیوود تبدیل شده است.

از جمله دیگر بازیگران فیلم «گذر از هرج و مرج» می‌توان به مدس میکلسن (Mads Mikkelson)، کورت ساتر (Kurt Sutter)، نیک جوناس (Nick Jonas) و دمیان بیچر (Demian Bechir) اشاره کرد. این فیلم برای اکران در تاریخ جمعه ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۷ (۱ مارس ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : SreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.