مراحل تولید فیلم Glass آغاز شد

3 October 2017 - 22:00

ام نایت. شیامالان (M. Night Shyamalan) به صورت رسمی مراحل تولید فیلم Glass «شیشه»، دنباله مستقیم دو اثر پیشین خود یعنی Unbreakable «ناشکستنی» و Split «تقسیم» را آغاز کرده است. فیلم «تقسیم» با هنرنمایی جیمز مک‌آووی (James McAvoy) نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرد و موفقیت آن در گیشه، راه را برای ساخت دنباله آن باز کرد. وقایع داستانی «تقسیم» در جهان خلق شده در فیلم قبلی شیامالان یعنی «ناشکستنی» جریان دارد و به همین دلیل، فیلم «شیشه» را می‌توان دنباله مستقیم این دو اثر برشمرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «ناشکستنی» یکی از محبوب‌ترین ساخته‌های شیامالان محسوب می‌گردد. در این فیلم بروس ویلیس (Bruce Willis) در نقش دیوید دان (David Dunn) و ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) در نقش الیجا پرایس (Elijah Price) ملقب به آقای شیشه هنرنمایی کرده‌اند. با حضور دیوید دان در لحظات پایانی فیلم «تقسیم» مشخص شد که داستان این دو اثر در یک جهان روایت می‌شود. در نهایت شیامالان با تائید این مهم، خبر داد که در دنباله «تقسیم» شاهد حضور ویلیس و جکسون نیز خواهیم بود.

اینک اما، شیامالان از طریق حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر خبر از آغاز مراحل تولید فیلم مورد انتظار «شیشه» داده است. این فیلم با هدف اکران در سال ۲۰۱۹ میلادی مقابل دوربین رفته است.

فیلم «تقسیم» با بودجه ۹ میلیون دلاری خود موفق به کسب درآمدی ۲۷۶ میلیون دلاری از گیشه‌های سراسر جهان شد و شیامالان را به دوران اوج خود بازگرداند. در دنباله این فیلم، مک‌آووی، ویلیس، جکسون و آنا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) نقش‌های خود را تکرار خواهند کرد. همچنین، چندی پیش مشخص شد که سارا پالسون (Sara Paulson)، ستاره سریال American Horror Story، نیز به تیم بازیگری این فیلم پیوسته است. فیلم «شیشه» از روز شنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۷ (۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.