جنی اسلیت به فیلم Venom ساخته‌ی سونی می‌پیوندد

4 October 2017 - 14:40

به گفته‌ی Variety، جنی اسلیت (Jenny Slate) (از Gifted «با استعداد» و Obvious Child «کودک بدیهی») در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم Venom «ونوم» ساخته‌ی Sony Pictures است. او به جمع بازیگرانی خواهد پیوست که شامل تام هاردی (Tom Hardy)، میشل ویلیامز (Michelle Williams) و ریز احمد (Riz Ahmed) است. این سایت اضافه کرد که اسلیت نقش یک دانشمند را بازی خواهد کرد. در ادامه‌ با سینما گیمفا همراه باشید.

اسکات روزنبرگ (Scott Rosenberg) (از Pain & Gain «رنج و گنج»، Jumanji «جومانجی») و جف پینکنر (Jeff Pinkner) (از The Amazing Spider-Man 2 «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲») نویسندگی فیلم Venom «ونوم» را به عهده خواهند داشت و روبن فلیشر (Ruben Fleischer) (از Zombieland «سرزمین زامبی‌ها»، Gangester Squad «جوخه‌ی گانگسترها») کارگردانی آن را بر عهده دارد و این فیلم بخشی از دنیای سینمایی مارول نخواهد بود. ایوی آراد (Avi Arad) و مت تولمک (Matt Tolmach) در کنار ایمی پاسکال (Amy Pascal) تهیه‌کنندگی فیلم را در دست دارند.

ونوم برای اولین بار در کامیک بوک‌ها به صورت یک لباس بیگانه‌ی فضایی که توسط مرد-عنکبوتی پوشیده می‌شد در شماره‌ی ۲۵۲ سری The Amazing Spider-Man که سال ۱۹۸۴ منتشر شد، حضور داشت. چندین سال بعد بود که این جانور پیتر پارکر را ترک و با ادی بروک ادغام شد و ضد قهرمانی به نام ونوم را بوجود آورد. از آن موقع به بعد این شخصیت در حالت‌های گوناگون ظاهر شده و با چندین میزبان‌ دیگر ادغام شده‌ است. در دنیای نهایی مارول، لباس اصالت زمینی بیشتری دارد و توسط پاکر و والدین دانشمند بروک در حالی که تلاش می‌کردند برای سرطان درمانی پیدا کنند، ساخته شده است. اخیرا، انگل ونوم بین میزبان‌ها از جمله مک گرگن (که با نام اسکورپیون شناخته می‌شود) و رقیب دبیرستانی پیتر پارکر، فلش تامپسون حرکت می‌کرده است.

ونوم قبلا با بازی توفر گریس (Topher Grace) در فیلم Spider-Man 3 «مرد-عنکبوتی» ساخته‌ی سم ریمی (Sam Raimi) در سینما حضور داشت. از زمان انتشار فیلم در سال ۲۰۰۷، شایعاتی از ساخت فیلم مستقل ونوم به گوش می‌رسید اما تلاش‌های زیادی از ساخت آن با شکست مواجه شد.

ساخت فیلم در پاییز امسال شروع می‌شود و ۵ اکتبر ۲۰۱۸ برای انتشار آن در نظر گرفته شده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.