تام کروز پس از مصدومیت به Mission: Impossible 6 بازگشت

5 October 2017 - 19:50
در اوایل ماه آگوست، سوپر استار هالیوود تام کروز (Tom Cruise) در هنگام فیلم‌برداری یک بدل کاری در فیلم Mission: Impossible 6 (ماموریت غیرممکن ۶) دچار مصدومیت شد و انتظار می‌رفت که تولید فیلم با تاخیر سه هفته تا سه ماهه برای بهبود او مواجه شود. اکنون، Daily Mail تصاویر و ویدویی دارد که نشان می‌دهد تام کروز ۵۵ ساله به صحنه‌ی فیلم‌ برداری برگشته است. برای مشاهده‌ی جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.
تام کروز بعنوان اتان هانت (Ethan Hunt) به این دنباله‌ی مورد انتظار برگشته است. همچنین این دنباله شامل بازی سیمون پگ (Simon Pegg) در نقش بنجی دان (Benji Dunn)، وینگ رهامز (Ving Rhames) در نقش لوتر استیکل (Luther Stickell)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) در نقش ایلسا فاست (Ilsa Faust)، شین هریس (Sean Harris) در نقش سالمن لین (Solomon Lane)، مایکل موناقان (Michelle Monaghan) در نقش جولیا مید (Julia Meade) و آلک بالدوین (Alec Baldwin) در نقش الن هانلی (Alen Hunley) خواهد بود و ورودی‌های جدید فیلم هنری کویل (Henry Cavil) بازیگر فیلم بعدی Justice League، ونسا کربی (Vanessa Kirby) بازیگر The Crown و آنجلا بست (Angela Basset) بازیگر فیلم Black Panther هستند.
فرانچایز Mission: Impossible در سال ۱۹۶۶ با یک مجموعه‌ی تلویزیونی از شبکه‌ی CBS شروع به کار کرد و هفت فصل و ۱۷۱ قسمت داشت. Mission: Imposible در سال ۱۹۸۸ با یک مجموعه‌ی ریبوت شده از شبکه‌ی ABC برگشت. این مجموعه هواداران زیادی نداشت و پس از ساخت دو فصل، ساخت آن متوقف شد. تقریبا یک دهه بعد بود که تام کروز Mission: Impossible را از یک مجموعه‌ی تلویزیونی به یک فیلم بسیار موفق در سینما تبدیل کرد.
کریستوفر مک کواری (Christopher McQuarrie) که قبلا فیلم Mission: Impossible- Rogue Nation (ماموریت غیر ممکن: ملت یاغی) را کارگردانی کرده بود، دوباره برای نویسندگی و کارگردانی دنباله‌ی این فرانچایز (فیلم ششم) بازگشته است. این فیلم در ۲۷ جولای سال ۲۰۱۸ اکران می‌گردد.
منبع: Comingsoon
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.