فیلم Bob’s Burger قرار است در سال ۲۰۲۰ به نمایش گذاشته شود

5 October 2017 - 21:53

ممکن است که ما دیگر شاهد فیلم Simpsons Movie «فیلم سیمپسون‌ها» نباشیم، ولی می‌توانیم در سال ۲۰۲۰، به تماشای فیلم Bob’s Burgers «برگری باب» بنشینیم. انیمیشن محبوب طرفداران شبکه‌ی فاکس (FOX)، یعنی انیمیشن سریالی Bob’s Burgers، قرار است تا به یک فیلم تبدیل شود و خانواده بلچر (Belcher) را در سال ۲۰۲۰، در سینما به تصویر بکشد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید تا اطلاعات موجود راجع به این فیلم را با شما درمیان بگذاریم.

هنوز زمان زیادی نگذشته است که انیمیشن سریالی Bob’s Burgers موفق به کسب جایزه امی (Emmy) شده است؛ اکنون این موضوع مورد تایید واقع شده است که، فیلم انیمیشن این سریال (که هنوز عنوان آن مشخص نیست) قرار است تا در تاریخ ۱۷ جولای سال ۲۰۲۰ در سینماها منتشر شود. به‌طور طبیعی، هنوز خیلی زود است که اطلاعات جزئی راجع به این فیلم را در اختیار داشته باشیم، ولی با این حال، لرن بوچارد (Loren Bouchard) که کارگردان این سریال است، درباره‌ی این فیلم توضیحاتی داده است؛ شما در ادامه می‌توانید سخنان لرن بوچارد را بخوانید:

ما خیلی هیجان‌زده هستیم تا فیلم برگری باب را بسازیم. ما می‌دانیم که در این فیلم باید تمام نکاتی که تاکنون برخی از طرفداران را اذیت کرده است حذف کنیم، ولی در کنار آن، باید این فیلم را طوری بسازیم که برای تمام افرادی که حتی تا به حال این سریال را تماشا نکرده‌اند نیز مناسب باشد. ما همچنین می‌دانیم که باید تمام این فیلم پر از رنگ‌ها و صداها و بافت رنگی مخصوص جهان باب باشد، ولی چیزی که بیش از این‌ها مهم است، آن است که بتوانیم شخصیت‌های‌مان را به یک ماجراجویی حماسی ببریم. به بیان دیگر، این فیلم باید بهترین فیلمی باشد که تاکنون ساخته شده است.

افراد سازنده‌ی Bob’s Burgers، باید همزمان هم بر روی فصل‌های جدید این سریال کار کنند و هم فیلم مربوط به این سریال را بسازند (همان دلیلی که سریال Simpsons تاکنون این عمل را امتحان نکرده است)، اما درعین حال، خوب است اشاره کنیم که درحال حاضر قسمت‌های جدید فصل هشتم این سریال در روزهای یک‌شنبه منتشر می‌شوند.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.