آیرون فیست در فصل دوم Luke Cage حضور خواهد داشت

6 October 2017 - 11:32

نتفلیکس (توسط Entertainment Weekly) فاش کرد که دنی رند، که با نام آیرون فیست (با بازی فین جونز (Finn Jones) هم شناخته می‌شود در فصل دوم Luke Cage «لوک کیج» حضور خواهد داشت. با اینکه هنوز مشخص نیست وی در چند قسمت حضور خواهد داشت ولی شما می‌توانید مدرک تصویری را در زیر ببینید. دنی رند در The Defenders «مدافعان» به میستی نایت پیشنهاد داد تا صورت حساب بیمارستانش را بپردازد. شاید باز هم در فصل دوم Luke Cage «لوک کیج» برخواهد گشت تا دوباره به او کمک کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

مایک کولتر (Mike Colter) در نقش شخصیت اصلی، لوک کیج، همراه سیمون میسیک (Simone Missick) در نقش میستی نایت، روزاریو داوسون (Rosario Dawson) در نقش کلیر تمپل، آلفره وودارد (Alfre Woodard) در نقش مارایا دیلارد و تئو راسی (Theo Rossi) در نقش شیدز برخواهند گشت. تازه‌واردها هم تا الآن شامل مصطفی شکیر (Mustafa Shakir) (از The Deuce «شیطان» و The Night of «آن شب») در نقش جان مک‌آیور، یک رهبر ذاتی و گیرا که روی ماموریت مربوط به هارلم و انتقام متمرکز است و گابریله دنیس (Insecure «ناامن» و Rosewood «رزوود») در نقش تیلدا جانسون، دکتری عالی و کل‌گرا که در هارلم گذشته‌ی پیچیده‌ای دارد و هر چه سعی می‌کند از دردسر دور باشد، باز هم او را پیدا می‌کند، می‌شود.

تهیه کنندگی اجرائی Luke Cage «لوک کیج» به دست چئو هوداری کوکر (Cheo Hodari Coker) (از Ray Donovan «ری داناوان» و Southland «سرزمین جنوبی») به همراه آیدا کورال (Aïda Croal) (از The Returned «برگشته» و True Blood «خون واقعی») در کنار جف لوئب (Jeph Loeb) و جیم چوری (Jim Chory) است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.