نیکول کیدمن در تریلر جنایی کارین کوساما بازی می‌کند

7 October 2017 - 19:05

یکی از هیجان‌انگیزترین کارگردانان معاصر سینما با یکی از گیراترین بازیگران زمانه‌ی ما همکاری می‌کند. نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در ادامه‌ی سه هنرنمایی معرکه در Big Little Lies «دروغ‌های کوچکِ بزرگ»، The Beguiled «فریب خورده» و The Killing of Sacred Deer «کشتن گوزن مقدس»، برای بازی در فیلم Destroyer «ویرانگر» قرارداد امضا کرده است. «ویرانگر» یک تریلر جنایی به کارگردانی کارین کوساما (Karyn Kusama) است که وقایع‌اش در لس‌آنجلس می‌گذرد. این انتخاب‌ها از سلیقه‌ی عالی کیدمن در گزینش کارگردان حکایت دارند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

به گزارش هالیوود ریپورتر کیدمن در «ویرانگر» نقش ارین بِل (Erin Bell) را ایفا خواهد کرد. یک کاراگاه پلیس لس‌آنجلس که در سال‌های آغازین خدمتش به عنوان نفوذی به درون گروه خلافکاری فرستاده می‌شود. مأموریت او به یک تراژدی ختم می‌شود و بل سال‌ها بعد با بازگشت رهبر گروه باید با عواقبش مواجه شود.

«ویرانگر» باعث همکاری مجدد کوساما با فیل هِی (Phil Hay) و مت من‌فِردی (Matt Manfredi)، فیلمنامه‌نویسان فیلم قبلی او یعنی The Invitation «دعوت» شده است. (اگر تاکنون این فیلم را ندیده‌اید، تریلر نفس‌گیر کوساما در نت‌فلیکس قرار دارد). این فیلم تنها پروژه‌ی مشترک این مثلث نیست و این سه نفر تابستان گذشته قراردادی امضا کردند تا بر روی ساخت فیلمی به نام Breed براساس رمانی از چِیس نواک (Chase Novak) کار کنند. اسکات فرانک (Scott Frank) و کمپانی فاکس (Fox) تهیه‌ی این فیلم را بر عهده خواهند داشت.

کیدمن سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است. سالی که در آن با کارگردانان صاحب‌سبکی همچون سوفیا کوپولا (Sofia Coppola) (در «فریب خورده») و یورگوس لانتیموس (Yorgos Lanthimos) (در «کشتن گوزن مقدس») همکاری کرد و برای ایفای نقش در یکی از بهترین سریال‌های سال («دروغ‌های کوچکِ بزرگ») برنده‌ی جایزه‌ی اِمی شد. این بازیگر در فیلم Aquaman در نقش ملکه آتلانا ظاهر خواهد شد و در اقتباس جوئل اجرتون (Joel Edgerton) از Boy Erased حضور خواهد داشت. هر دوی این فیلم‌ها در سال ۲۰۱۸ اکران خواهند شد.

منبع:ScreenCrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.