کاور بن مندلسون از فیلم Rogue One: A Star Wars Story عالی به نظر می‌رسد

20 August 2016 - 16:00

مجله‌ی امپایر کاور نهایی خود برای ماه اکتبر را که مربوط به فیلم Rogue One: A Star Wars Story است را منتشر کرد. این کاور بن مندلسون (Ben Mendelsohn) را در کنار دو دث‌تروپرز (Death Troopers) نشان می‌دهد. اسمی که خیلی از اسم سربازان معمول امپراطوری، یعنی استرم‌تروپرزها (Stormtroopers)، تهدیدآمیز‌تر هست. لباس براق و سیاه آن‌ها نیز بسیار مناسب به نظر می‌رسد. واقعا عجیب هست که امپراطوری با داشتن دث‌تروپرز هنوز از استرم‌تروپرزهای معمولی استفاده می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Rogue-One-Empire-cover-alternate

بن مندلسون در نقش رئیس اورسن کرنیک (Orson Krennic) بازی می‌کند و باید در مقابل گروهی از شورشیان که قصد دزدین نقشه‌ی اولین دث استار (Death Star) را به سرقت ببرند. این اسپین‌آف توسط گرت ادواردز (Gareth Edwards) کارگردانی می‌‎شود. بازیگران فیلم نیز فلیسیتی جونز (Felicity Jones)، بن مندلسون (Ben Mendelsohn)، مدس مایکلسن (Mads Mikkelsen)، دیگو لونا (Diego Luna)، دانی ین (Donnie Yen)، فارست ویتاکر (Forest Whitaker)، ریز احمد (Riz Ahmed) و آلن تودیک (Alan Tudyk) هستند.

آخرین تریلر منتشر شده از Rogue One: A Star Wars Story و همچنین واکنش کایلو رن به آن را می‌توانید در سینماگیمفا مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.