احتمال مشاهده پارک‌هایی از روم باستان و قرون وسطی در فصل دوم Westworld‌ قوت گرفت

7 October 2017 - 20:23

پس از اتمام فصل اول سریال Westworld «وست‌ورلد» با توجه به شواهد درون سریال و گفته‌های قبلی سازندگان، این انتظار می‌رفت که در فصل‌های آینده شاهد پارک‌های دیگری نیز باشیم. اکنون مصاحبه‌ جدید سازندگان این سریال، به این حدس و گمان قطعیت بیش‌تری بخشیده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

بهار ۲۰۱۸ پخش فصل دوم سریال Westworld «وست‌ورلد» که فصل اولش توانست موفقیت بسیاری را کسب کند، آغاز می‌شود و بار دیگر می‌توانید درگیر دنیای عجیب و داستان‌های جذاب و عمیق آن شوید. به تازگی و در جریان Vanity Fair Summit اطلاعات جالبی از سریال وست‌ورلد منتشر شده است. در این رویداد از جاناتان نولان (فیلم‌نامه‌نویس Person of Interest و The Dark Knight) و لیزا جوی (فیلم‌نامه‌نویس Pushing Daisies و Burn Notice) پرسیده شد که چرا پارک‌هایی از دوران روم باستان و قرون وسطی در فصل اول حضور نداشت که نولان پاسخ داد:

ما باید چیزی را برای فصل دوم نگه می‌داشتیم.

این جمله‌ی جاناتان نولان احتمال حضور این دو پارک را در این فصل سریال به شدت افزایش داد و به نوعی آن را تایید کرد. لازم به ذکر است که پارک‌هایی از دوران روم باستان و قرون وسطی در نسخه سینمایی این اثر که در سال ۱۹۷۳ میلادی اکران شد، وجود داشت.

چندی پیش نخستین تریلر فصل دوم سریال Westworld «وست‌ورلد» در جریان کامیک‌کان منتشر شد که توانست بازخوردهای مثبتی نیز بگیرد و هیجان طرفداران را برای فصل آینده افزایش دهد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.