چرا فیلم Wonder Woman، فیلمی زنانه نیست

8 October 2017 - 10:14

پتی جنکینز (Patty Jenkins) بر این امید است که روزی خبرنگاران از سوال پرسیدن درباره‌ این که چرا در هالیوود تنوع موضوعی وجود ندارد، دست بردارند، اما تا زمانی که عرصه فیلم و سینما بتواند موقعیت‌های مختلفی را برای بانوان خلق کند، او با آغوشی باز، در تلاش دست و پنجه نرم کردن با این مشکل است. در ادامه با سینماگیمفا همره باشید.

جنکینز طی مصاحبه‌ای در Vanity Fair’s New Establishment می‌گوید:

این مصاحبه‌ای بود که باید صورت می‌گرفت (درباره تنوع موضوعی در هالیوود)، این بیش از آنکه درباره‌ی مشاهده تنوع سوژه‌های سینمایی باشد درباره‌ی این است که ما می‌پذیریم در یک جهان بسیار متنوع و متکثر زندگی می‌کنیم.

جنکینز توانست با ساخت فیلم Wonder Woman، رکوردی را در این تابستان برای خود به ارمغان بیاورد، اما به گفته خود او دلیل ساخت فیلم این رکورد نبوده بلکه شخصیت و داستان فیلم بوده است.

جنکینز می‌گوید:

فیلمی که درباره‌ی یک زن ساخته می‌شود بدین معنی نیست که فیلمی زنانه‌ است. Wonder Woman فیلمی درباره قهرمان شدن بود نه فیلمی زنانه.

جنکینز گفته که:

من می‌خواهم فیلم‌هایی بزرگ درباره‌ی تجارب زندگی بسازم که شخصیت اصلی آن‌‌ها یکی زن باشد.

جنکینز به کمک جیسون بلوم (Jason Blum) در پنل عضو شد، بلوم تهیه‌کنندگی دو فیلم Get Out و The Purge را عهده‌دار بوده است. شهرت بلوم به علت ساخت فیلم‌های ترسناک با بودجه‌ای کم و در عین حال کیفیتی مطلوب است. بلوم بر این عقیده است که این روش از صرفه جویی مالی کلیدی برای ایجاد خلاقیت است.

فیلم Wonder Woman 2 در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد و بازگشتی دوباره برای جنکینز به دنیای کتاب‌های کمیک است.

منبع: Variety

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.