فیلم Ant Man and the Wasp یک شخصیت کلیدی را برمی‌گرداند

20 August 2016 - 19:00

«مرد مورچه‌ای» احتمالا بزرگترین ابرقهرمان مارول نیست اما در سال گذشته شروع خوبی در دنیای سینمای مارول داشته‌است. تایتان کوچک جز چندین قهرمانی بود که در فیلم Captain America:Civil War در ماه مه حضور داشت. در ۲۰۱۸ هم او برای جنگیدن با اشرار همراه با Hope Van Dyne برمیگردد. کسی که در آخر تبدیل به زنبورک می‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

علیرغم این دو پروتاگونیست ، هیچ شخصیت دیگری از فیلم اول مرد مورچه‌ای برای حضور در فیلم جدید تایید نشده بود اما امروز تایید شد که Michael Peña برای نقش دوست اسکات به نام لوییز برای فیلم دوم  حضور خواهد داشت.

بعد از انتشار خبر حضور Michael Peña در فیلم ژانر وحشت The Bringing بازی می‌کند، هالیوود ریپورتر اعلام کرد که این بازیگر برای فیلم Ant Man and the Wasp هم در نقش لوییز ایفای نقش خواهد کرد. Michael Peña قبلا هم گفته بود که حضورش در فیلم ممکن است اما اکنون به نظر می‌رسد که او قطعا در فیلم حضور دارد. این مایکل را سومین بازیگر مردی می‌کند که در کنار پاول راد و اونجلین لیلی در فیلم دوم هم حضور دارد. شانس زیادی هم وجود دارد که طرفداران مایکل داگلاس را در نقش هنک پیم نیز بینند اما این مورد هنوز به تایید نرسیده‌است. همچنین هیچ خبری مبنی بر بازگشت دوستان دزد لوییز یعنی دیو و کرت هم نیست.

شخصیت لوییز در فیلم اول مرد مورچه‌ای به عنوان هم‌اتاقی قبلی اسکات لنگ در زندان معرفی شده بود و بعد از این‌که اسکات محکومیتش را گذراند لوییز آن‌جا بود تا او را برساند. چند مدت بعد اسکات به لویز و رفقایش دیو و کرت پیوست تا در نقشه یک دزدی شرکت کند. اما در نهایت این دزدها شایستگی خود را ثابت کردند تا به هنک پیم کمک کنند تا به Cross Technologies نفوذ کرده و دارن کراس را متوقف کنند. به صورتی که لوییس به صورت مخفی به عنوان یک گارد در آن‌جا حضور داشت. بسیاری عقیده دارند که نقش لوییز در فیلم اول به عنوان کسی که اطلاعات را از دیگران می‌گیرد و به شکل جذابی آن‌ها را ارائه می‌دهد جذاب بود و شاید طرفداران از حضور او در فیلم دوم هم خشنود باشند. به هرحال «مرد مورچه‌ای و زنبورک» مطمئنا مقداری از این شوخی‌ها هم نیاز دارد.

وقتی که برای اولین بار مرد مورچه‌ای را در Captain America:Civil War دیدیم او همراه با اسکارلت ویچ ، هاک آی(شاهین چشم) و فالکون توسط افراد مرد آهنی زندانی شده بود. اما در آخر توسط استیو راجرز نجات پیدا کردند. بر هیچ کس پوشیده نیست که اسکات یک مجرم است. اما زندانی شدن به خاطر این‌که ابرقهرمان بودن با زندانی شدن به خاطر دزدی فرق می‌کند. از آن‌جایی که مقامات کمکی نمی‌کنند شاید اسکات لنگ به همراهی Hope Van Dyne از لوییز کمک‌ می‌گیرند و احتمالا او از تک‌تک دقایق آن لذت می‌برد.

«مرد مورچه‌ای و زنبورک» در شش جولای ۲۰۱۸ در سینماها اکران خواهد شد. فیلم‌برداری برای این فیلم از ماه جولای ۲۰۱۷ آغاز می‌شود. علاوه بر این، Michael Peña را می‌توانید در کنار سیمون اسکات در کمدی درام Collateral Beauty در ۱۶ دسامبر ببینید.

منبع:cinemablend

Save

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    انت من واقعاً غافلگیرى خوبى از مارول بود. یه جورایى حتى بهتر از نگهبانان کهکشان. از سکانس بعد از عنوان بندى پایانى هم مشخص بود که مارول برنامه بعدیش چیه. به جز یکى دو تا ایراد فیزیکى خیلى بزرگ (بزرگ تر از تئورى کوچک شدن) مابقیش بهترین فیلمى بود که بدون انتظار از کیفیت دیدمش و زمانى که تمام شد اصلاً باورم نمى شد فیلم به این خوبى دیدم.