طراح مبارزات Civil War از علایقش در این کار می‌گوید

20 August 2016 - 17:10

همزمان با طراحی سکانس‌های مختلف اکشن در فیلم  Captain America: Civil War، جیمز یانگ (James Young) کار طراحی مبارزات شخصیت‌ها را نیز انجام داد و این فرصت را در اختیار داشت تا با قهرمانانی با اندازه‌ها، قدرت و ویژگی‌های متفاوت کار کند؛ در ادامه این خبر با سینما‌گیمفا همراه باشید. فقط می‌توان تصور کرد که این کار چقدر می‌تواند لذت بخش باشد که مثلا یک روز با Iron Man و روز دیگر با Spider-Man کار شود. تنوع بسیاری در این کار وجود دارد ولی به نظر می‌آید که یانگ علاقه دارد بیشتر صحنه مبارزات شخصیت‌های زن را طراحی کند، چون به نظر او مبارزات زنان دارای چاشنی قدرت کمتری هستند و نیاز بیشتری به ظرافت و دقت دارند.

با انتشار نسخه بلوری فیلم Captain America: Civil War در اوایل ماه سپتامبر، گفتگویی با جیمز یانگ پیرامون اتفاقات و تجربیات او در این فیلم صورت گرفت. او که قبلا در فیلم‌هایی مانند Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان»، Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» و The Avengers: Age of Ultron «انتقام‌جویان: عصر اولتران» سابقه کار دارد، در مورد علاقه شخصی خود به کار کردن با یک کاراکتر خاص اشاره کرد. او با استقبال از ایده وارد کردن فیلم‌های X-Men به دنیای سینمایی مارول، گفت که از کار کردن با شخصیت‌های کامیک‌بوکی زنان چقدر لذت می‌برد:

من عاشق ابرقهرمان‌های زن و طراحی مبارزات آن‌ها هستم. این کار خیلی لذت بخش است! Black Widow یا همان بیوه سیاه همیشه در صدر لیست شخصیت‌های مورد علاقه من قرار دارد. من خوش شانس بودم که توانستم در بسیاری از موارد مبارزات او را طراحی کنم. در مورد کاپیتان مارول نیز بسیار کنجکاو هستم که جهت‌گیری کار را بدانم و ببینم که مبارزات به چه نحوی است.

او به این سوال که مبارزات زنان چه ویژگی خاصی دارد که او را چنین شیفته خود کرده این‌گونه پاسخ داد:

در مقایسه کار کردن با زنان در مقابل مردان، همیشه بحث قدرت پیش می‌آید. در مورد شخصیت‌های زن، آن‌ها در بیشتر موارد از نظر قدرت هم سطح با شخصیت‌های مرد نیستند. پس همیشه لذت‌بخش است که روشی برای شکست دادن حریفی قدرتمندتر پیدا کرد. در مورد شخصیت بیوه سیاه و مبارزاتش همیشه هدف پیدا کردن روشی برای زدن ضربات هوشمندانه است نه ضربات لحظه‌ای و قدرتی. او همیشه با زدن ضربات هوشمند ابتدا حریف را گیج و سپس ضربه نهایی را وارد می‌کند. به نظرم در مبارزات زنان به طور کلی، خیلی چیزها جریان دارد که در مبارزات مردان وجود ندارد.

با دیدن مبارزات اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) و استفاده هوشمندانه او از پاهایش در سری فیلم‌های انتقام‌جویان، می‌توان به صحت حرف‌های یانگ پی برد. با توجه به این‌که جیمز یانگ کار طراحی مبارزات در فیلم‌های Captain America: The Winter Soldier و Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را برعهده داشته‌است، به نظر می‌آید که در فیلم جدید برادران روسو یعنی The Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ بی کران» نیز با آن‌ها همکاری داشته‌باشد ولی این موضوع هنوز قطعی نیست و زمان آن را مشخص می‌کند. خبر خوب این است که با عرضه نسخه بلوری Civil War در ۱۳ سپتامبر، می‌توانید وقت خود را با دیدن چندباره این فیلم، سپری کنید.

منبع cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.