فیلم‌برداری فصل هشتم Game of Thrones تا تابستان ۲۰۱۸ طول خواهد کشید

8 October 2017 - 20:21

نشانه‌ها از این که فصل هشتم Game of Thrones «بازی تاج و تخت» تا سال ۲۰۱۹ به تلویزیون نخواهد آمد روز به روز بیشتر می‌شود و حال لیام کانینگهام (Liam Cunningham) تایید کرد که فیلم‌برداری سریال تا تابستان ۲۰۱۸ طول خواهد کشید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل هفتم Game of Thrones «بازی تاج و تخت» پربیننده‌ترین فصل سریال بود. سریال که از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیون است فصل هفتمش نسبت به فصل‌های قبلی کوتاه‌تر بود – در کل هفت قسمت داشت که فصل‌های قبلی ده قسمتی بودند – اما خط‌های داستانی سریال را با سرعتی تقریبا گیج‌کننده پیش راند؛ شخصیت‌هایی که مدت‌ها قبل از هم جدا شده بودند کنار هم آورد و با نزدیک شدن جنگ با نایت کینگ و وایت‌واکرها مقیاس حماسی سریال به طور قابل ملاحظه‌ای بالا برد.

مدتی قبل تایید شد که فصل هشتم Game of Thrones «بازی تاج و تخت» حتی از فصل هفتم آن کوتاه‌تر خواهد بود و شامل شش قسمت طولانی خواهد بود. حال خود سر داووس سی‌ورث هم آن را تایید کرده است. در یک مصاحبه‌ای با TV Guide، کانینگهام بلندمدت بودن فسمت‌های فصل هشت را تایید کرد و همچنین به این که به این زودی‌ها خبری از سریال نخواهد بود نیز اشاره کرد.

[قسمت‌ها] قطعا بزرگ‌تر و آن گونه که من شنیده‌ام طولانی‌تر خواهند بود. ما تا خود تابستان فیلم‌برداری خواهیم کرد. وقتی درباره‌اش فکر می‌کنید، تا فصل قبل ما فقط شش ماه وقت داشتیم تا ده قسمت بسازیم و ما برای شش قسمت بیشتر از این‌ها کار می‌کنیم. پس اینکار قطعا به صورت قسمت‌های بلندتر ظاهر خواهد شد.

خبر خوب این است که زمان پخش طولانی قسمت‌های فصل هشتم تایید شدند که شایعه شده است که هر یک در حوالی ۹۰ دقیقه خواهند بود. این زمان پخش هر یک از قسمت‌ها را به طول یک فیلمِ بلندمدت می‌کند. با این حال منتقدان فینال سورپرایزکننده‌ی فصل هفتم ممکن است از این خبر زیاد خوششان نیاید.

خبر بد این است که فیلم‌برداری سریال تا تابستان ۲۰۱۸ به این معناست که سریال تا ۲۰۱۹ برنخواهد گشت که بزرگترین خلا بین دو فصل سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» خواهد بود. به نظر می‌رسد که HBO فصل دوم سریال وسترن علمی-تخیلی و پربیننده‌ی خود، Westworld «دنیای غرب»، را برای پرچم‌داری در سال ۲۰۱۸ در نظر دارد. فصل اول Westworld «دنیای غرب» نتوانست در حد Game of Thrones «بازی تاج و تخت» روح زمانه‌ی فرهنگی را به دست آورد اما این می‌تواند با فصل دوم این درام رباتی تغییر کند.

بی‌شک طرفداران از این وقفه‌ی بلند مدت برای دیدن پایان Game of Thrones «بازی تاج و تخت» ناراحت خواهند شد. اما خوشبختانه، به نظر می‌رسد که HBO به تهیه‌کنندگان سریال تمام زمان و منابع مورد نیاز را داده است تا از موفقیت سریال مطمئن شود.

 

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.