تریلر جدیدی از فیلم Ben-Hur منتشر شد

28 July 2016 - 18:38

چه چیزی بهتر از یک ریمیک از فیلم خاطره‌انگیز Ben-Hur می‌خواهید؟ همانطور که می‌دانید، قرار است به‌زودی ریمیکی از Ben-Hur منتشر شود تا به انتظار طولانی مدت طرفداران خود پایان دهد. این فیلم چهارمین عنوانی است که از روی رمان معروف Ben-Hur: A Tale of the Christ ساخته خواهد شد. به‌تازگی تریلری از این فیلم منتشر شده است که شما می‌توانید آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

آخرین فیلم از این سری که با همین نام شناخته می‌شود، در سال ۱۹۵۹ میلادی با بازی چارلتون هستون بزرگ عرضه شد. آن فیلم توانست رکورد فوق‌العاده کسب ۱۱ جایزه اسکار از جمله اسکار برترین فیلم را کسب کند. همچنین فیلم Ben-Hur پرخرج‌ترین فیلم سینمایی دوران خود نام گرفت. می‌توان به‌راحتی بیان کرد که آن فیلم همواره یکی از برترین فیلم‌های اکشن تاریخی و حماسی در تاریخ سینما خواهد بود.

اکنون قرار است فیلم جدیدی از این عنوان ساخته شود. تیمور بکمامبتو (Timur Bekmambetov) وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت. همچنین فیلم‌نامه Ben-Hur توسط کیت کلارک و جان ریدلی نوشته خواهد شد. جک هوستون هم نقش شخصیت اصلی فیلم یعنی Judah Ben-Hur را ایفا خواهد کرد. جودا بن هور با خیانت دوست دوران کودکی و برادر خوانده‌اش، میسالا (با بازی توبی کبل) به بردگی گرفته می‌شود. سال بعد، او به دنبال انتقام گرفتن در یک مسابقه حضور می‌یابد. او در راه خود با عیسی مسیح هم دیدار خواهد کرد..

از دیگر ستارگان فیلم جدید بن‌هور می‌توان به مورگان فریمن، رودریگو سانتورو، آیلیت زورر و سوفیا بلک‌دلیا اشاره کرد. فیلم Ben-Hur مدتی دیگر در تاریخ ۱۹ آگوست ۲۰۱۶ برابر با ۲۹ مرداد ۹۵ در سینما‌ها اکران خواهد شد.

شما می‌توانید تریلر جدید منتشر شده از این عنوان را در زیر مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.