بن افلک: بازی در نقش بتمن به حقیقت پیوستن رویای کودکی من است

9 October 2017 - 17:13

بن افلک (Ben Affleck) می‌گوید ایفای نقش بتمن در فیلم Justice League «لیگ عدالت» به حقیقت پیوستن رویای اوست. اگرچه انتخاب افلک برای ایفای نقش بتمن در ابتدا جنجال‌برانگیز شد، اما او به سرعت توانست نظر مثبت تردیدکنندگان را به دست آورد. نخستین صحنه‌ی حضورش در Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» نقطه‌ی عطف فیلم بود و او به زیبایی سرشت ملایم و نرم بروس وین را با فیزیکی مناسب به تصویر کشید. در نتیجه‌ی نقش‌آفرینی بن افلک، برخی او را بهترین بتمن تا به امروز می‌دانند و این ایده که او ضمن بازی در فیلم بعدی مجموعه، نویسندگی و کارگردانی آن را نیز بر عهده داشته باشد، طرفداران را شدیدا به وجد آورده است. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اما بن افلک بنا به مشکلات زندگی شخصی و استرس‌های ناشی از چندین سِمت برای ساخت فیلمی مثل بتمن، مشارکت خود را تنها به بازی در این فیلم کاهش داده است. این مسئله شایعاتی را به راه انداخته مبنی بر این که بن افلک قصد کناره‌گیری از این نقش را دارد و این در حالی است که خود افلک گفته به شدت این نقش را دوست دارد و تا آن‌جا پیش رفته که بیان کرده این نقش تحقق رویای اوست.

Geek Magazine از بن افلک درباره‌ی چگونگی بازی در این نقش پرسیده است. افلک نه تنها خودش را برای بازی در این نقش خوش‌شانس می‌داند بلکه از این‌که فرصت حضور در کنار دیگر کاراکتر‌های دی‌سی کامیکس (DC Comics) در فیلم «لیگ عدالت» برایش مهیا شده در پوست خود نمی‌گنجد.

بن افلک: بازی در نقش بتمن به حقیقت پیوستن رویای کودکی من است. واقعا درباره‌ی ایفای نقش بتمن درکنار دیگر اعضای لیگ عدالت چه می‌توان گفت. وقتی ما برای اولین‌بار در هنگام فیلمبرداری لباس‌هایمان را پوشیدیم، فقط ایستادیم و به یکدیگر نگاه کردیم. به وضوح لحظه‌ی بزرگی برای تک‌تک ‌ما بود.

شنیدین این‌که کسی با دستاوردهای بن افلک چقدر خود را وقف این نقش شمایلی کرده، بسیار لذت‌بخش است. افلک تاکنون چندین‌‌بار درباره‌ی ارزشی که این نقش برایش دارد صحبت کرده است. او همچنین بیان کرده تا زمانی که کمپانی برادران وانر بخواهد این نقش را ایفا خواهد کرد. با توجه به این که بن افلک تاکنون تنها دو بار در این نقش ظاهر شده و تماشاگران تازه دارند به او عادت می‌کنند، می‌توان نتیجه گرفت که این تازه آغاز راه او برای فرو رفتن در قالب بزرگ‌ترین کارآگاه جهان باشد.

همان‌طور که بن افلک اشاره کرد نقش‌های این قهرمانان و فیلم «لیگ عدالت» نقاط عطفی برای بسیاری از افراد است. بن افلک هم‌اکنون ستاره است و گَل گدوت (Gal Gadot) به عنوان زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) به سرعت مسیر ستاره شدن را طی می‌کند. جیسون موموآ (Jason Momoa)، ازرا میلر (Ezra Miller) و خصوصا رِی فیشر (Ray Fisher) به زودی این مسیر را پیش رو خواهند داشت. آن‌ها به ترتیب نقش‌های آکوامن، فلش و سایبورگ را ایفا خواهند کرد. این فیلم همچنین لحظه‌ی بزرگی برای کمپانی محسوب می‌شود که به زودی افق‌های جدیدی را بر دنیای دی‌سی می‌گشاید و این درحالی که طرفداران بی‌شماری مدت‌هاست در انتظار دیدن کل لیگ عدالت در کنار یکدیگر هستند. فیلم «لیگ عدالت» اتفاق بزرگی است و امید می‌رود که فیلم این انتظارات را جامه‌ی عمل بپوشاند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.