جان بویگا فیلم نهم جنگ ستارگان را “جنگی بر پایان همه‌ی جنگ‌ها” نامید

9 October 2017 - 17:57

اکنون که لوکاس فیلم با جی جی آبرامز (J.J.Abrams) کارگردان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان نیرو برمی‌خیزد)، برای بازگشت به کارگردانی فیلم نهم جنگ ستارگان، به توافق رسیده است، هواداران منتظراند ببینند عاقبت این سه گانه چه خواهد شد. در طی یک مصاحبه در کامیک کان نیویورک برای فیلم Pacific Rim، از فین (Finn) سوال شد که  جان بویگا (John Boyega) در مورد این‌که آبرامز با فیلم نهم چه خواهد کرد، چگونه فکر می‌کند؟ و جواب او شگفت آور بود. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

 بویگا در مورد بازگشت آبرامز گفت:” من فکر می‌کنم آن حس فوق العاده ای که او در نظر دارد، به این فیلم نیز باز خواهد گشت. من هیچ چیز در مورد فیلم نامه و داستان  نمی‌دانم. همچنین نمی‌دانم که فین به کجا خواهد رفت. اما فکر می‌کنم که این فیلم یک «جنگ برای پایان دادن به تمامی جنگ‌های فیلم» است. من دوست دارم تا بدانم او (آبرامز) چگونه با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کند.من سوالاتی را مطرح می‌کنم و فرصتی برای بی‌کار نشستن ندارم و تنها برای جی جی یک پیام تبریک نوشتم. به نظر من او اکنون به مقداری استراحت نیاز دارد ولی فکر می‌کنم او یک کار بسیار عالی تحویل دهد. همانطور که همیشه عالی بوده است.”

در استفاده از عبارت یک جنگ برای پایان دادن به همه‌ی جنگ ها، او اشاره می‌کند مسیری که به سمت آن می روند، ممکن است پایانی قطعی برای همه‌ی جنگ‌ها و کنترل کهکشان باشد.

دامنال گلیسون (Domhnall Gleeson) قبلا به ما افکار خود را درباره‌ی بازگشت جی جی آبرامز به فیلم نهم که تولید آن از ماه ژوئن ۲۰۱۸ آغاز می شود، اظهار کرد. در زیر صحبت های او را می بینیم:

تنها به عنوان یک هوادار، من از بازگشت جی جی به فیلم نهم، هیجان زده شدم. زیرا او در فیلم هفتم کارش را به خوبی انجام داد. بنابراین من منتظر دیدن این فیلم هستم.

آبرامز کارگردان این فیلم است و همچنین دستیاری نویسندگی فیلم را نیز به همراه کریس تریو (Chris Terrio) نویسنده‌ی فیلم Justice League(لیگ عدالت) بر عهده دارد. فیلم نهم جنگ ستارگان توسط  کثلین کندی (Kathleen Kennedy)، مایکل ریجوان (Michelle Rejwan) و آبرامز تهیه خواهد شد. اخیراً لوکاس فیلم تاریخ اکران آن را بیست و چهارم ماه می سال ۲۰۱۹ اعلام کرد اما اکنون می دانم که فیلم در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.