اعتراض پخش کننده «نگار» اثر کرد| اکران فیلم رامبد جوان ادامه خواهد داشت

9 October 2017 - 19:13

پس از اعلام جایگزین شدن فیلم «خفه‌گی» به جای «نگار» در گروه زندگی از چهارشنبه این هفته، مرتضی شایسته مدیرعامل «هدایت فیلم» و پخش‌کننده فیلم رامبد جوان، در گفت‌وگو با آی‌سینما اعتراض خود را در رابطه با این موضوع اعلام کرد. چند ساعت بعد از مصاحبه شایسته، سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد که فیلم «نگار» تا هفته آینده به اکران خود در سرگرو‌ه‌اش ادامه خواهد داد.

از آن‌جایی که اکران فیلم «نگار» از پانزدهم شهریورماه در سینماهای کشور آغاز شده و در روزهای گذشته هم با فروش خوبی همراه بوده، تعویض آن از سرگروه جای تعجب داشت که در این‌باره غلامرضا فرجی ـ سخنگوی شورای صنفی نمایش ـ به ایسنا گفت:

«با توجه به شروع اکران این فیلم از نیمه شهریور و اینکه سه هفته از این مدت با طرح فروش نیم‌بهای بلیت همراه بوده است، اکران در سرگروه همچنان ادامه دارد و هفته آینده در جلسه بعدی شورای صنفی نمایش تصمیم‌گیری خواهد شد.»

«نگار» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان فیلم داستانی معمایی است و جزو یکی از فیلم‌های پربازیگر امسال است. در این فیلم، نگار جواهریان، محمدرضا فروتن، مانی حقیقی، آتیلا پسیانی، فریبا کامران، علیرضا شجاع‌نوری، افسانه بایگان، اشکان خطیبی، ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.