کیانو ریوز چیزی درباره‌ی ساخت ماتریکس جدید نمی‌داند

9 October 2017 - 21:42

کیانو ریوز (Keanu Reeves) در کامیک‌کان نیویورک حاضر شد تا درباره‌ی فیلم علمی‌تخیلی جدیدش به نام Replicas سخن بگوید. اما در آنجا همچنین درباره‌ی برخی دیگر از فیلم‌های محبوبش نیز صحبت شد. ریوز در گفت‌و‌گو درباره‌ی شایعاتی مبنی بر ساخت فیلم جدیدی از سری فیلم‌های The Matrix «ماتریکس»، زیاد مشتاق به نظر نمی‌رسید. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

وقتی از ریوز درباره‌ی این شایعات سوال شد، مخاطبان حاضر در پنل شروع به هو کردند تا به این طریق نارضایتی‌شان را از ایده‌ی مطرح‌شده نشان دهند. ریوز نیز سرش را به سادگی خم کرد و میکروفون را به سمت حضار نگه داشت تا تلویحا موافقت خود را با آن‌ها نشان دهد. او گفت: بازسازی ماتریکس! نمی‌دانم. شاید… . چیزی درباره‌اش نمی‌دانم.

صحبت به ساخت Bill and Ted 3 «بیل و تد ۳» نیز کشیده شد که این ستاره گفت که در تلاش برای ساخت آن هستند.

ما در حال تلاش هستیم. فیلمنامه‌ای وجود دارد و ما می‌خواهیم آن را بسازیم. داستان پند‌آمیز است. آن‌ها قرار است دنیا را نجات دهند. اما وقتی آن‌ها را می‌بینیم دنیا را نجات نداده‌اند و زن و بچه دارند. آن‌ها برای کسی نمی‌نوازند اما باید ترانه بسرایند و با موسیقی مواجه شوند. امیدوارم تا قبل از شصت سالگی‌ام این فیلم را بسازیم.

سپس می‌رسیم به John Wick 3 «جان ویک ۳» که امکان ساخت آن از تمامی فیلم‌های مطرح شده بیشتر است. ریوز می‌گوید که با چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) مشغول کار بر روی آن هستند.

جان ویک به دردسر افتاده است». (می‌خندد). که اشاره دارد به پایان فیلم John Wick 2 «جان ویک ۲». «ما در حال کار بر روی آن هستیم و من فکر می‌کنم که ما ایده‌های بسیار خوبی داریم. بله ایده‌های واقعا خوب. اما جان ویک به دردسر افتاده است. امیدوارم بتوانیم سال بعد فیلمبرداری را آغاز کنیم. من و چاد فکر می‌کردیم که ساخت قسمت دوم دشوار باشد و اکنون از هم می‌پرسیم: قسمت سوم!

منبع:IGN

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.