Wolverine 3 در نیومکزیکو فیلم‌برداری خواهد شد

20 August 2016 - 20:00

با تمرکز زیادی که بر روی ساخت قسمت دوم Deadpool وجود دارد و همین‌طور طولانی‌ شدن پروژه ساخت Gambit ، فیلم بعدی X-Men بدون هیاهوی خاصی در حال تولید است. سومین فیلم Woverine که اصلی‌ترین شخصیت سری ایکس‌من می‌باشد سال بعد به سینماها خواهد آمد و طرفداران کانادایی چنگال‌دار ما بیش از پیش ذوق‌زده هستند. با سینماگیمفا همراه باشید.

تولید سومین فیلم از سری Wolverine با هنرنمایی هیو جکمن به عنوان قهرمان چنگال دار ما آغاز شده است. همین‌طور کارگردان این اثر هم جیمز منگولد است که در کارنامه خود ۳:۱۰to Yuma  را دارد و به نظر می‌رسد با بازیگر اصلی فیلم ولورین هم رابطه خوبی دارد. این دو به صورت مشترک بر روی داستان هم کار کرده‌اند و کار را برای تولید ولوورین ۳ آغاز نموده‌اند تا شاهد حضور هیو جکمن در نقش ولورین پیر بهتر از گذشته باشیم.

Wolverine 3 در تابستان امسال فیلم‌برداری‌های مقدماتی خود را آغاز کرده است و طبق نظر تهیه‌کننده فیلم آقای سیمون کینبرگ ، این فیلم طعمی از غرب قدیم را دارد. جکمن مدتی پیش  هم از ساکنین این منطقه به خاطر میزبانی خوبشان در پروسه تولید Wolverine 3 تشکر کرده‌است.

Screen Shot 1395-05-30 at 16.50.23 جکمن همچنین همین چند وقت پیش وقتی برای شام در نیومکزیکو به بیرون رفته بودبا انتشار عکسی از خود که در آن پیر به نظر می‌رسد و به شدت کتک خورده‌است موجی هم به راه انداخت. در حالی که هزاران رسانه‌ی اجتماعی نگرانی خود را برای سلامتی این بازیگر اظهار کردند مشخص شد که ظاهرا او هنگام گرفتن این تصویر هنوز در گریم خود برای نقش لوگان خود بوده‌است. طرفداران کمیک‌بوک‌های Savvy اعتقاد دارند که این چهره از داستان کمیک‌بوک Old Man Logan «لوگان پیر» گرفته شده است. زمانی که ولورین پیر و از کار افتاده به یک سفر جاده‌ای در زمانی که آخر الزمان شده می‌رود.

اگر هنوز هم نگران این بازیگر هستید دیگر نباشید. در گزارشی از OLV  جکمن دیده می‌شود که کاملا ریش‌هایش زده شده و دوباره شبیه خودش شده بود(به هرحال او یک بازیگر است دیگر). بعلاوه، توییت او به این معنی نیست که تولید کاملا شروع شده است و او در نقش خود درحال ایفای نقش است. تصویربرداری‌های دیگری هم در جاهای دیگر قرار است انجام شود و همچنین بعضی از تصاویر هم احتمالا در آینده دوباره گرفته خواهند‌شد.

به هرحال، همه ما باید تلاش ماه‌های این سازندگان برای ساخت Wolverine 3 را ارزش قائل شویم. چرا که بعد از این فیلم، اتفاقات دنیای X-Men دیگر مثل قبل نخواهد بود.

فیلم Wolverine 3 در سوم مارس ۲۰۱۷ به پرده‌خواهد رفت و به دنبال آن چند فیلم رونمایی نشده از X-Men در ششم اکتبر ۲۰۱۷ ، دوم مارس ۲۰۱۸ و بیست و نهم جون ۲۰۱۸ به نمایش گذارده می‌شود. Deadpool 2, Gambit,New Mutants و X-Force در حال حاضر در مرحله تولید هستند.

Save

Save

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.