ریمستر انیمیشن سریالی Batman: The Animated Series در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد

11 October 2017 - 09:00

به تازگی اعلام شده است که ریمستر انمیمیشن سریالی Batman، در سال ۲۰۱۸ توسط استودیو برادران وارنر عرضه خواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

خبر عرضه این کالکشن در حین جشن ۲۵ سالگی این انیمیشن اعلام شد، اما اطلاعاتی جزیی و دقیق از تاریخ عرضه و قیمت این مجموعه اعلام نشد و تنها چیزی که به آن اشاره شد خبر عرضه آن در اواخر ۲۰۱۸ بود.

در ماه جولای، ریمستری از انیمیشن Batman: Mask of the Phantasm که در سال ۱۹۹۳ به صورت سینمایی اکران شده بود، عرضه شد، این انیمیشن بعد از موفقیت انیمیشن سریالی بتمن در آن سال تولید شد.

در سال ۲۰۰۸ نیز مجموعه دو انیمیشن سریالی Batman: The Animated Series و The New Batman Adventures در قالب یک DVD و با نام Batman: The Complete Animated Series عرضه شد.

انیمیشن Batman: The Animated Series در سال ۱۹۹۲ ساخته شد و توانست یکی از اقتباس‌های موفق و پیشگام از کتاب‌های کمیک باشد که توانست ۴ جایزه نیز از آن خود کند. این سریال از سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵ پخش می‌شد و در پی آن انیمیشن The New Batman Adventures از سال ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۹ به نمایش گذاشته شد و این دو مجموعه در کل حاوی ۱۰۹ قسمت بودند. جشن ۲۵ سالگی این مجموعه با حضور صدا پیشه بتمن یعنی کوین کانروی (Kevin Conroy) و صدا پیشه Batgirl یعنی تارا استرانگ (Tara Strong) صورت گرفت.

منبع: cbr

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.