گراهام مک‌تاویش نیز به لیست بازیگران فیلم آکوآمن اضافه شد

12 October 2017 - 13:35

بازیگر سری فیلم‌های The Hobbit «هابیت»، یعنی گراهام مک‌تاویش (Graham McTavish) اعلام کرد که در فیلم Aquaman «آکوآمن» که با کارگردانی جیمز وان (James Wan) است، یک نقش مخفی دارد. افراد شرکت برادران وارنر (Warner Bros) با وجود این‌که، درحال آماده شدن برای انتشار فیلم Justice League «لیگ عدالت» هستند، همزمان درحال کار کردن بر روی پروژه‌ی بعدی DC نیز هستند. بیشتر فیلم‌برداری فیلم Aquaman در سال جاری، در کشور استرالیا فیلم‌برداری می‌شود، و جیمز وان نیز به‌عنوان کارگردان بر این پروژه نظارت دارد. در طول تولید این فیلم، تبلیغات درباره‌ی این‌که کارگردان این فیلم چه افکاری در سرش دارد و بازیگران این فیلم چه کسانی هستند، محدود شده است و می‌خواهند تا برخی از رازهای راجع به این فیلم را مخفی نگه‌دارند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

بخش اصلی اطلاعات این فیلم هنوز برای ما مخفی‌مانده است، البته ما این‌را می‌دانیم که در این فیلم قرار است تا شاهد نبرد بین آرتور کری (Arthur Curry) یا همان شخصیت آکوآمن و مانتای سیاه (Black Manta) باشیم. با این‌حال هنوز خیلی از اطلاعات وجود دارد که باید آشکار شوند، مانند این‌که به نظر می‌رسد در این فیلم چند شخصیت بزرگ کتاب‌های کامیک نیز حضور داشته باشند.

گراهام مک‌تاویش در صفحه‌ی خودش در شبکه‌ی اجتماعی توییتر اعلام کرد که قرار است تا در فیلم Aquaman یک نقش مخفی را ایفا کند. ممکن است شما مک‌تاویش را بیشتر به‌خاطر بازی در نقش دوالین (Dwalin) در مجموعه فیلم‌های The Hobbit بشناسید، ولی او اخیرا در سریال Preacher «پریچر» شبکه ای‌ام‌سی (AMC) نیز ایفای نقش کرد. از آنجا که او قادر نیست تا اعلام کند، قرار است تا چه شخصیتی را در این فیلم ایفا کند، این احتمال وجود دارد که این شخصیت، شخصیتی باشد که تقریبا برای همگان شناخته شده است؛ البته این حقیقت که این نقش باید مخفی بماند حدس و گمان بسیاری از طرفداران را برانگیخته است و یکی از تئوری‌های محبوب بین طرفداران این است که، او احتمالا نقش پوزئیدون (Poseidon) یا همان خدای دریاها را ایفا خواهد کرد.

شما در ادامه می‌توانید متن پیام گراهام مک‌تاویش را بخوانید:

خوشحالم که می‌توانم حضورم در فیلم Aquaman را اعلام کند. این شخصیت فعلا باید مخفی بماند. این ماجرا خیلی عالی خواهد شد.

درست است که مک‌تاویش هیچ ارتباط قبلی با جیمز وان نداشته است، ولی او ارتباط خیلی قوی با شرکت برادران وارنر دارد. او نه تنها در سری فیلم‌های The Hobbit ایفای نقش کرده است، بلکه او در سال ۲۰۱۵، در فیلم Creed «کرید» به کارگردانی رایان کوگلر (Ryan Coogler) نیز حضور پیدا کرد. در واقع این استودیو روابط خیلی خوبی با مک‌تاویش دارد، پس خیلی جای تعجب نیست که اکنون او قرار است تا در یکی از فیلم‌های ابرقهرمانی بزرگ ایفای نقش کند.

تا الان، مک‌تاویش آخرین بازیگری بود که به لیست ستاره‌های فیلم Aquaman پیوسته است. نه تنها در این فیلم، جیسون موموآ (Jason Momoa) قرار است تا نقش آرتور کری را پس از معرفی خودش در فیلم Justice League ایفا کند، بلکه او ستاره‌های بزرگ دیگری را نیز در اطراف خودش دارد، مثل آمبر هرد (Amber Heard) در نقش مرا (Mera)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) در نقش ملکه آتلانا (Queen Atlanna)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) در نقش استاد اقیانوس (Ocean Master)، یحیی عبدالمتین (Yahya Abdul-Mateen II) در نقش مانتای سیاه، ویلم دفو (Willem Dafoe) در نقش ولکو (Vulko)، دولف لاندگرن (Dolph Lundgren) در نقش شاه نریوس (King Nereus)، تمورا موریسون (Temuera Morrison) در نقش توماس کری (Thomas Curry)، لودی لین (Ludi Lin) در نقش مورک (Murk)، و مایکل بیچ (Michael Beach) که این لیست بازیگران سرشناس را تکمیل می‌کند. اکنون نیز که مک‌تاویش با نقش مخفی‌اش به این لیست اضافه شده است و این احتمال نیز وجود دارد که بازیگران سرشناس دیگری نیز به لیست بازیگران این فیلم اضافه شوند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.