فیلم رمان The Talisman به نویسندگی جاش بون خواهد بود

13 October 2017 - 14:40

جاش بون (Josh Boone) کارگردان The Fault in Our Stars «خطای ستارگان بخت ما» و New Mutants «جهش‌یافتگان جدید» اقتباس Amblin Entertainment از رمان The Talisman «طلسم» نوشته‌ی استیون کینگ (Stephen King) را خواهد نوشت. با اینکه او در حال حاضر فقط برای نوشتن فیلمنامه انتخاب شده است اما ممکن است در آخر کارگردانی را نیز بر عهده بگیرد. در ادامه‌ با سینما گیمفا همراه باشید.

فرانک مارشال (Frank Marshall) تهیه‌کننده‌ و مایکل رایت (Michael Wright) تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم هستند.

این فیلم، که بر اساس رمانی پرفروش است، داستان پسری را بازگو می‌کند که برای نجات مادرش از مرگ حتمی به دنیایی موازی می‌رود که با نام «مناطق» شناخته می‌شود تا به دنبال یک طلسم قوی بگردد.

Amblin در ابتدا این پروژه را به عنوان یک سریال تلویزیونی می‌ساخت اما بعدا تصمیم گرفت که آن را به فیلم تبدیل کند.

بون رابطه‌ی بلند مدتی با نویسنده‌ی کتاب داشته است به خصوص بعد از این که برای کارگردانی و نویسندگی اقتباسی بر اساس کتاب The Stand «ایستادگی» به او واگذار شد. وقتی پروژه تولیدش متوقف شد، کینگ از بون خواست تا اقتباسی از Revival «احیا» را بنویسد که در حال حاضر در دست تولید است.

هالیوود با فیلم‌هایی مانند Dark Tower «برج تاریک» و IT «آن» اخیرا سرش با اقتباس‌های رمان‌های کینگ مشغول بوده است. IT «آن» اخیرا بزرگترین فیلم ترسناک تاریخ شد و در کل بیش از ۶۰۶ میلیون دلار فروش داشته است. کارهای او در تلویزیون نیز زیاد شده است، Audience Network فصل دوم Mr.Mercedes «آقای مرسدس» را می‌سازد و Hulu نیز درحال فیلم‌برداری Castle Rock «قلعه‌ی سنگی» با تهیه‌کنندگی Bad Robot است.

برون برای بار اول با فیلم پر فروش The Fault in Our Stars «خطای ستارگان بخت ما» به عنوان کارگردان شناخته شد. او اخیرا کارگردانی اسپین آف X-Men «مردان اکس»، New Mutants «جهش‌یافتگان جدید»، را در کنار آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) بر عهده داشت و همچنین فیلمنامه‌ی The Pretenders «متظاهرها» ساخته جیمز فرانکو (James Franco) را نوشته است.

منبع: Variety

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.