پروژه‌ی ساخت انیمیشن Gigantic توسط شرکت دیزنی کنار گذاشته شد

13 October 2017 - 16:03

فیلم Gigantic «غول‌پیکر» که پروژه‌ی آینده‌ی شرکت والت دیزنی (Walt Disney) بود، و قرار بود تا در سال ۲۰۲۰ منتشر شود؛ کنار گذاشته شد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این پروژه قرار بود تا یک نسخه‌ی به‌روزتر و تغییر یافته از داستان Jack and the Beanstalk «جک و لوبیای سحرآمیز» ارائه دهد. داستان این انیمیشن قرار بود به‌گونه‌ای باشد که در آن، جک با یکی از غول‌ها دوست شود.

مگ لفاو (Meg LeFauve) که همکار نویسنده‌ی انیمیشن Inside Out «درون و بیرون» بود، و ناتان گرنو (Nathan Greno) که کارگردانی انیمیشن Tangled «گیسو کمند» را در کارنامه‌ی کاری خودش دارد، قرار بود تا با همکاری یکدیگر این پروژه را کارگردانی کنند. رابرت لوپز (Robert Lopez) و کریستن اندرسون لوپز (Kristen Anderson Lopez) نیز که ترانه‌سراهای انیمیشن Frozen «منجمد» بودند، نیز قرار بود تا ترانه‌های این انیمیشن را بنویسند. ولی با توجه به اخباری که از این استودیو منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد که تمام این دیوارهای خلاقیت فرو ریخته‌اند.

رئیس بخش انیمیشن شرکت والت دیزنی و پیکسار، یعنی اد کتمول (Ed Catmull) درباره‌ی این پروژه چنین گفت:

این غیرممکن است که، بدانیم وقتی یک پروژه را شروع می‌کنیم، روند خلاقیت این پروژه چگونه گسترش خواهد یافت، و گاهی‌اوقات، مهم نیست که ما چقدر یک ایده را دوست داریم و یا اینکه چه مقدار احساسات‌مان با آن گره خورده است، ما متوجه می‌شویم که این ایده عملی نخواهد شد. با انیمیشن Gigantic، ما به این نقطه رسیدیم و اگرچه که این تصمیم سختی بود، ولی ما تصمیم گرفتیم که فعلا توسعه‌ی فعال این انیمیشن را متوقف سازیم. ما انرژی خود را بر روی پروژه‌ی دیگری قرار می‌دهیم که قصد داشتیم تا انجامش دهیم؛ ما به زودی اطلاعات بیشتری راجع به این انیمیشن را در اختیارتان خواهیم گذاشت. این انیمشن قرار است تا در سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

هنوز جزئیاتی درباره‌ی پروژه‌ی جدید این شرکت منتشر نشده است، اگرچه که افراد داخل این شرکت می‌گویند که این پروژه، یک فیلم بلند خواهد بود.

انیمیشن‌ها بیشتر به‌خاطر روند طولانی توسعه‌شان شناخته می‌شوند و این یک امر غیرمعمول نیست که گاهی اوقات پروژه‌ها کنار گذاشته شوند و یا از یک مفهوم به مفهوم دیگری تبدیل شوند. این اولین باری نیست که شرکت دیزنی و یا شرکت پیکسار، زمان انتشار برخی از پروژه‌ها را تغییر می‌دهند تا بیشتر برروی آن کار کنند و یا کاملا آن‌ها را کنار می‌گذارند. عناوینی مثل King of the Elves «پادشاه الف‌ها» و Newt «نیوت» نیز عناوینی هستند که در طی دهه‌ی اخیر بسیار فعال بوند، ولی اکنون غیرفعال شده‌اند.

انیمیشن بعدی شرکت دیزنی، انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 «رالف خرابکار ۲» است که قرار است تا در تاریخ ۲۱ نوامبر سال ۲۰۱۸ منتشر شود و پس از آن نیز، انیمیشن Frozen 2 «منجمد ۲» است که قرار است تا درتاریخ ۲۷ نوامبر سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

منبع: Hollywood Reports

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.