اتفاقات New Mutants در زمان حال رخ خواهد داد

15 October 2017 - 16:23

۲۰th Century Fox در اسپین آف جدیدش از X-Men «مردان اکس»، The New Mutants «جهش‌یافتگان جدید»، با قرار دادن بازه‌ی زمانی فیلم در زمان حال، کارها را از پیچیدگی نجات می‌دهد. از شروع جهان X-Men «مردان اکس» Fox از پریدن به عقب و جلوی خط زمانی ترسی نداشته است. اولین سه‌گانه‌ی آن‌ها در آینده‌ای نه چندان دور رخ می‌داد که به دنبال آن سه‌گانه‌ای منتشر شد که در بین دهه‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۰ اتفاق می‌افتاد و دوباره با Logan «لوگان» به آینده سفر کرد. در طول این مدت، پرش‌های زمانی متوالی خط زمانی فرانچایز را کمی آشفته کرده است. در ادامه با سینما‌گیمفا  همراه باشید.

اما اخیرا، استودیو تصمیم گرفته است تا بازه‌ی زمانی هر فیلم و ارتباطش با دیگر فیلم‌های جهان را به وضوح مشخص کند. از آنجایی که The New Mutants «جهش‌یافتگان جدید» نیز با جهان X-Men «مردان اکس» مرتبط است به این روال خواهد بود، اما در عین حال به نظر می‌رسد که این فیلم راه Deadpool «ددپول» را با قرار دادن بازه‌ی زمانی فیلم در زمان حال ادامه می‌دهد.

IGN با کارگردان فیلم، جاش بون (Josh Boone)، در مورد اسپین آف X-Men «مردان اکس» بعد از انتشار تیزر The New Mutants «جهش‌یافتگان جدید» مصاحبه کرد و از او پرسید که رابطه‌ی این فیلم با دیگر فیلم‌ها چیست. بون جواب مختصر و مفیدی داد و گفت: «در زمان حال اتفاق می‌افتد». با این حرف بازه‌ی زمانی فیلم همزمان با Deadpool «ددپول» خواهد بود و فیلم را از داستان اصلی جدا می‌کند و در عین حال به این معنی است که این فیلم آینده را نشان نخواهد داد.

این تصمیم برای قرار دادن The New Mutants «جهش‌یافتگان جدید» در زمان حال راه حل ساده‌ی Fox برای خط زمانی‌اش است و می‌تواند در فیلم‌های آینده‌اش نیز مورد استفاده قرار گیرد. فیلم‌های اصلی سری به سرعت به زمان حال نزدیک می‌شوند و اتفاقات X-Men: Dark Phoenix «مردان اکس: فینیکس سیاه» در سال ۱۹۹۱ اتفاق خواهند افتاد پس با چند دنباله با پرش زمانی دهه‌ای تمام فیلم‌های X-Men «مردان اکس» به یک دوره‌ی زمانی خواهند رسید. با این که جایگاه زمانی فیلم Gambit «گمبیت» مشخص نشده است اما ممکن است در زمان حال و همزمان با دیگر اسپین آف‌ها باشد.

اگر این قرار است استراتژی Fox باشد، ممکن است در نهایت منجر به ساخت دنیای سینمایی متصلی شود که بسیاری از استودیوها سعی بر ساخت آن دارند. در حالی که این خبر نشانه‌ای برای حضور ددپول یا کلاهک نوجوان نگاسونیکی (Negasonic Teenage Warhead) در The New Mutants «جهش‌یافتگان جدید» نیست. اما حداقل امکان حضورشان را بوجود می‌آورد. از آنجایی که The New Mutants «جهش‌یافتگان جدید» قرار است شروع یک فرانچایز جدید برای استودیو باشد، تعجب برانگیز نخواهد بود که سطحی از کراس‌آور را در دنباله‌ای از فیلم یا حضور شخصیت‌هایی از فیلم را در دیگر فیلم‌ها را ببینیم. به هر حال، انتخاب زمان حال، پیشرفت جهان فیلم و دنبال کردن خط داستانی این شخصیت‌ها را راحت‌تر می‌کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.