گیشه هفتگی سینمای ایران| فروش «زرد» از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان گذشت

15 October 2017 - 18:45

 با آغاز اکران فیلم سینمایی «خانه دختر» از روز چهارشنبه هفته گذشته، این فیلم سینمایی توانست در سه روز اول افتتاحیه خود بیش از ۳۶۰ میلیون تومان فروش کند. از سوی دیگر فیلم سینمایی «زرد» همچنان به فروش بالای خود در سینماهای کشور ادامه داد و تنها در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته ۴۷۰ میلیون تومان فروش کرد. اما نکته جالب آمار فروش این هفته به افزایش درآمد فیلم کودک و نوجوانی «قهرمانان کوچک» باز می‌گردد. این فیلم که در اولین آخر هفته اکران خود تنها ۲۶ میلیون تومان فروش کرد، با افزایش چشمگیر مخاطبان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته در مجموعه ۱۳۰ میلیون درآمد کسب کرد.

خانه دختر

فیلم سینمایی «خانه دختر» ساخته شهرام شاه حسینی و به تهیه کنندگی محمد شایسته از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد. در این فیلم که نزدیک به سه سال توقیف بود، حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، بابک کریمی، رعنا آزادی ور و رویا تیموریان به ایفای نقش می‌پردازند. بنا بر اعلام احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم، این فیلم سینمایی در روز چهارشنبه ۶۵ میلیون تومان فروش کرد، اما با آغاز اکران این فیلم در سینماهای حوزه هنری، «خانه دختر» در روزهای پنجشنبه و جمعه با افزایش چشمگیر مخاطب روبرو شد و به ترتیب ۱۲۴ و ۱۴۵ میلیون تومان فروش کرد تا با احتساب فروش ۳۰ میلیون تومانی این فیلم در سینماهای شهرستان، فیلم شهرام شاه حسینی در سه روز اول اکران خود ۳۶۴ میلیون تومان فروش کند.

زرد

اولین ساخته سینمایی مصطفی تقی زاده با بازی بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست و بهاره کیان افشار از دوازدهم مهر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. روژین میرزایی مدیر فروش «فلیمیران» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۲۲۰ و ۲۵۰ میلیون تومان در سینماهای کشور درآمد کسب کرد.

ایتالیا ایتالیا

«ایتالیا ایتالیا» کاوه صباغ زاده که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از دوازدهم مهر ماه در سینماهای کشور اکران شد. در این فیلم حامد کمیلی، سارا بهرامی و فرید سجادی حسینی به ایفای نقش می‌پردازند. مهدی صباغ زاده مدیرعامل «نیمروز فیلم» فروش کل این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته ۶۳۰ میلیون کند. «ایتالیا ایتالیا» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۷۰ و ۷۸ میلیون تومان فروخت.

مالاریا

آخرین ساخته سینمایی پرویز شهبازی با بازی ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی، از دوازدهم مهرما در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته تنها ۱۶۰ میلیون درآمد کسب کرده است. «مالاریا» در روزها پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۲۵ و ۲۷ میلیون تومان فروش کرد.

قهرمانان کوچک

فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» ساخته حسین قناعت با بازی برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، آناهیتا همتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، شهرام قائدی، عباس محبوب، یوسف کرمی از دوازدهم مهرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. اما این فیلم که در ابتدا شروع موفقی نداشت، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته با افزایش فروش چشمگیری مواجه شد. بنا بر اعلام غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری این فیلم تا پایان شب گذشته ۲۱۰ میلیون تومان در تهران و ۱۰۰ میلیون تومان هم در سینماهای شهرستان فروش کرد. این فیلم که در روزهای پنجشنبه و جمعه دو هفته پیش تنها ۲۶ میلیون تومان فروش کرده بود، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته با افزایش چشمگیر مخاطبان روبرو شد و به ترتیب ۵۵ و ۷۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

ملی و راه‌های نرفته‌اش

جدیدترین ساخته سینمایی تهمینه میلانی با بازی میلاد کیمرام، ماهور الوند، السا فیروز‌آذر، جمشید هاشم‌پور و… از دو بیست و دوم شهریور ماه روی پرده رفته است. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرد. فیلم تهمینه میلانی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۴۳ و ۴۴ میلیون درآمد کسب کرد.

نگار

فیلم سینمایی «نگار» ساخته رامبد جوان که برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از پانزدهم شهریور در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران شد. این فیلم تا پایان شب گذشته دومیلیارد و ۴۰۴ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. «نگار» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۴۰ و ۴۶ میلیون تومان فروش کرده است.

من و شارمین

کمدی «من و شارمین» ساخته بیژن شیرمرز با بازی ویشکا آسایش، پژمان بازغی، سحر قریشی، نیما شاهرخ‌شاهی، رامین ناصر نصیر، فریبا نادری، گوهر خیراندیش و مجید صالحی از پانزدهم شهریور ماه به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی تا دیروز یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان فروش کرده است

تابستان داغ

اولین ساخته سینمایی ابراهیم ایرج زاد از هشتم شهریور ماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۴۳۸ میلیون تومان فروش کرده است. «تابستان داغ» در روزهای پنجشنبه، جمعه  هفته گذشته هم به ترتیب ۲۱ و ۱۸ میلیون تومان درآمد کسب کرد. در این فیلم سینمایی پریناز ایزدیار، صابر ابر، علی مصفا و مینا ساداتی به ایفای نقش می‌پردازند.

سارا و آیدا

«سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری با بازی غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی و… از هجدهم مرداد ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم تا پایان شب گذشته ۳ میلیارد و ۱۲۳ میلیون در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. «سارا و آیدا» در روزهای پنجشنبه، جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۱۶ و ۱۵ میلیون تومان درآمد درآمد کسب کرده است.

ساعت پنج عصر

اولین ساخته سینمایی مهران مدیری با بازی سیامک انصاری، امیر جعفری، آزاده صمدی، نگین معتضدی و… از ۳۰ تیر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی تاکنون ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان فروش کرده است . فیلم مهران مدیری در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۱۰ و ۸ میلیون تومان فروش کرده است.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.