جارد لتو کارگردان Suicide Squad 2 را “عالی” نامید

16 October 2017 - 17:38

جارد لتو (Jared Leto)، کارگردان گوین او کانر (Gavin OConnor) را یک کارگردان منحصر بفرد برای Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) نامید. این  فرانچایز برای دنیای توسعه یافته‌ی دی سی مثل یک ترن هوایی بود. هنگامی که این فیلم در سال ۲۰۱۶ اکران شد، در سایت Rotten Tomatoes تنها ۲۵ درصد از منتقدان امتیاز گرفت، اما در نهایت به درآمد ۳۲۵٫۱ میلیون دلار در داخل کشور و ۴۲۰ میلیون دلار در خارج از کشور رسید و در مجموع به یک بلاک باستر ۷۴۵٫۶ میلیون دلاری در سراسر دنیا تبدیل شد. در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

با برنامه ریزی برای ساخت دنباله‌ی Suicide Squad، همه چیز برای این فیلم به طور اتوماتیک وار پیش رفت. کارگردان اولین فیلم، دیوید آیر (David Ayer) برای توسعه‌ی DCEU از دنباله‌ی Gotham City Sirens استفاده کرد و افرادی مثل مل گیبسون (Mel Gibson) کارگردان Hacksaw Ridge «ستیغ هک‌سا» و ژاومه کولت سرا (Jaume Collet-Serra) کارگردان The Shallows «آب‌های کم‌عمق» گزینه‌های روی میز برای کارگردانی Suicide Squad 2 بودند. خوشبختانه Suicide Squad 2 در اواخر آگوست حرکتی رو به جلو داشت و شرکت برادران وارنر می‌خواست تا فیلم را سریعتر وارد مرحله‌ی تولید کند. به همین دلیل اوکانر را به کارگردانی برگزید.

اکنون با تایید جارد لتو برای بازگشت به نقش جوکر (Joker)، این بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، دیدگاه خودش را در مورد اوکانر (کارگردان) به ما ابلاغ می‌کند. لتو در مصاحبه‌ای با Collider در مورد فیلم جدیدش Blade Runner 2049 در مورد این کارگردان جدید اظهار خشنودی می‌کند. او گفت:

من فکر می‌کنم گوین یک فرد فوق‌العاده با استعداد است و بنظر می‌رسد بهترین کارگردان برای Suicide Squad 2 است. بنظر من او یک فیلمساز عالی است و من بسیار کار او را دوست دارم.

در حالی که لتو برای تحسین اوکانر به جزئیاتی اشاره نکرد، اما در هر صورت اوکانر قصد دارد تا از جوکر بیشتر در Suicide Squad 2 استفاده کند. زیرا زمان حضور او در فیلم اول آن مقداری نبود که هواداران انتظار داشتند.

به نظر می‌رسد که لتو به این نقش متعهد است. چرا که شخصیت جوکر تنها به Suicide Squad 2 و Gotham City ختم نمی‌شود، اسپین آف Joker and Harley Quinn (جوکر و هارلی کویین)از گلن فیکارا ( Glenn Ficarra) و جان رکوآ (John Requa) در دست ساخت است. گزارش‌ها حاکی از آن است که اوکانر فیلم برداری را تا قبل از اواخر پاییز ۲۰۱۸ آغاز نخواهد کرد، اگرچه همیشه تغییر نظرها وجود دارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.