بن افلک مشارکت جاس ویدون را در Justice League توضیح می‌دهد

16 October 2017 - 22:00

بن افلک (Ben Affleck) در مورد مشارکت جاس ویدون (Joss Whedon) در ساخت Justice League «لیگ عدالت» صحبت و نویسنده و کارگردان فیلمبرداری‌ دوباره‌ی فیلم را تحسین کرده است. دنیای سینمایی دی‌سی با موفقیت بزرگ Wonder Woman به راه افتاده است و فیلم بعدی آن ماه بعد گردهمایی حماسی مورد انتظار را به پرده‌ی سینما خواهد آورد. اما در حالی که افراد قطعا برای اولین گردهمایی سوپرمن، بتمن، واندروومن، آکوامن، فلش و سایبروگ هیجان‌زده‌اند، نمی‌توان از این چشم‌پوشی کرد که به علت مشکلات تولیدی که Justice League داشت عده‌ای به موقیت آن تردید دارند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

ویدون کارگردانی Justice League را بعد از کناره‌گیری زک اسنایدر (Zack Snyder) از کارگردانی برای رسیدگی به مشکلات خانوادگی، به عهده گرفت. تحت نام کارگردان قبلی، فیلم دوباره‌نویسی و فیلم‌برداری زیادی به خود دیده است. اما بازیگران فیلم یقین دارند که بعد از این همه کار که بعد از خروج کارگردان بر روی فیلم انجام شده است، پروژه هنوز هم با ورژن اصلی اسنایدر سازگار است. حال افلک بیشتر درمورد مشارکت ویدون سخن گفته است.

در گفت‌وگویی با مجله‌ی SFX، هنرپیشه‌ی بتمن نظرش را در مورد ویدون و حضورش در Justice League سخن گفت و دانش و شخصیت کاری او را تحسین نمود:

جاس چیزی را به فیلم اضافه می‌کند که یک کارگردان خوب اضافه می‌کند که همان سلیقه خوب است. احساسی که می‌گوید چه چیزی قرار است در داستان به جا باشد و چه چیزی نا به جا. یک غریزه برای واقع‌گرایی و پیدا کردن انسانیت در شخصیت‌ها و یافتن انسانیت در جنگ و نزاع، و آن‌ را قابل دسترسی و با مخاطب مرتبط ساختن. فکر کنم این کاری است که او با Avengers «انتقام‌جویان» به خوبی انجام داد. او واقعا لحن فیلم را تعریف کرد و به نظرم فیلم‌های زیادی با لحنی که او ساخته بود ادامه دادند. کار بسیار سختی بود که این همه شخصیت داشته باشید که می‌توانند کارهای خارق‌العاده انجام دهند که در ظاهر بی‌معنی‌اند و با این حال یک راوی خوب مانند جاس، همه‌ی ما را یکجا جمع می‌کند و کاری می‌کند که ما با آن‌ها همسان‌پنداری کنیم، آن‌ها را واقعی جلوه می‌دهد و فیلم را جالب می‌کند. افراد زیادی کامیک بوک‌ها را می‌شناسند، خیلی‌ها دانش پایه‌ای دارند. چیزی که جاس دارد استعداد است.

افلک، که خود کارگردان است، در ادامه احترام خود به ویدون و توانایی‌هایش به عنوان یک فیلمساز را به اشتراک گذاشت:

ای کاش من چیزی که او در شناسایی درام انسانی گیرا در مفهوم جنگ ابرانسان‌ها دارد را داشتم. اما او ذهن تیزی برای اینکارها دارد. او دقیقا می‌داند که چه چیزی می‌خواهد، تقریبا به دقت یک جراح. او در هر لحظه به نحوه‌ی گفتن داستان تمرکز می‌کند. برای مثال این که تنور گفتن یک خط دیالوگ چگونه باید باشد. او باعث می‌شود که احساس آرامش کنید زیرا احساس می‌کنید که ایده‌ واضحی از این که چه چیزی می‌خواهد، چه چیزی را انتظار دارد و مهمتر از همه، چیزی که فکر می‌کند که جواب خواهد داد در ذهن دارد.

با اینکه ویدون به عنوان کارگردان رسمی فیلم حضور ندارد اما به عنوان نویسنده‌ی همکار فیلم در کنار کریس تریو (Chris Terrio) در فیلم حضور خواهد داشت. ماهیت و مقیاس تغییراتی که ویدون به فیلم اعمال کرده هنوز مشخص نیست اما هر چه که هست به نظر می‌رسد که ستاره‌ی فیلمش آن را تایید می‌کند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.