تصویر جدیدی از فیلم سینمایی The Dark Tower منتشر شد

20 August 2016 - 21:00

پیش از این اعلام شده بود که اولین ویدیو از فیلم The Dark Tower در ماه اکتبر در مراسم Popfest انترتینمنت ویکلی پخش خواهد شد. تا فرارسیدن ماه اکتبر، استیون کینگ و بازیگران این فیلم سینمایی مورد انتظار تصاویر جالبی از این فیلم را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در آخرین تصویر منتشر شده که در ادامه می‌بینید، پروتاگونیست جوان فیلم جیک چمبرز (Jake Chambers) و نقل قولی را می‌بینیم که هواداران کتاب سریعاً آن را تشخیص می‌دهند:

dark

این تصویر جدید از The Dark Tower که بر روی صفحه فیس بوک استیون کینگ (Stephen King) دیده شده توسط تام تیلور(Tom Taylor) که نقش جیک را در فیلم بازی می‌کند نیز به اشتراک گذاشته شده است.

هواداران کتاب استیون کینگ به سادگی نقل قولی که در تصویر دیده می‌شود را می‌شناسند چراکه این جمله حرفیست که جیک به رولند در نقطه‌ای حیاتی در کتاب اول می‌زند. جمله کاملی که در کتاب نوشته شده این است: «پس برو. دنیاهای دیگری به جز این دنیاها وجود دارند» اما همانطور که نیکلای ارسل (Nikolaj Arcel) کارگردان فیلم تأیید کرده است این فیلم در اصل یک دنباله برای کتاب محسوب می‌شود و داستان جدیدی را به خوانندگان کتاب و کسانی که این کتاب را نخوانده‌اند ارائه می‌دهد.

ادریس البا (Idris Elba) در این فیلم در نقش رولند دسچین (Roland Deschain) ایفای نقش خواهد کرد. رولند باید پیش از مرد سیاه پوش (The Man in Black) و پادشاه سرخ (Red King) خود را به برج برساند و اجازه ندهد آن‌ها از برج استفاده کرده و جهان هستی و دنیاهای موجود در آن از جمله Mid-World را نابود کنند. متیو مک کاناهی (Matthew McConaughey) در نفش مرد سیاه پوش در کنار سایر بازیگران از جمله ابی لی (Abbey Lee)، جکی ارل هیلی (Jackie Earle Haley) و بازیگران سریال وایکینگ‌ها کاترین وینیک (Katheryn Winnick)، فرن کرانز (Fran Kranz) و مایکل باربیری (Michael Barbieri) در این فیلم اقتباسی ایفای نقش خواهند کرد.

فیلم سینمایی The Dark Tower در تاریخ ۱۷ فوریه‌ی سال ۲۰۱۷ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: screencrush

Save

Save

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.