کارگردان X-Men: Dark Phoenix، خبر از اتمام مراحل فیلمبرداری این فیلم داد

17 October 2017 - 10:00

سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) مراحل فیلمبرداری X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: ققنوس سیاه» نخستین فیلم سینمائی که کارگردانی آن را بر عهده دارد را به اتمام رسانده است. گرچه فیلم X-Men: Apocalypse «مردان ایکس: آخرالزمان» با واکنش منفی منتقدان روبرو شد، اما استودیوی «فاکس قرن بیستم» به سرعت در حال گسترش جهان سینمائی «مردان ایکس» است و برای جدیدترین دنباله اصلی این سری، کینبرگ را جایگزین برایان سینگر (Bryan Singer) کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

کینبرگ برای چندین سال است که جزوی از چهره‌های کلیدی سری «مردان ایکس» محسوب می‌گردد و نگارش فیلمنامه سه فیلم از این مجموعه سینمائی را در کارنامه کاری خود دارد. با این حال، وی برای نخستین بار پشت دوربین رفته است و بخش مهمی از کار خود را به اتمام رسانده است.

به تازگی کینبرگ در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، رسماً تائید کرده است که مراحل فیلمبرداری فیلم «مردان ایکس: ققنوس سیاه» به اتمام رسیده است. فیلمبرداری این دنباله از اواسط تابستان سال جاری آغاز شده بود. با اتمام مراحل فیلمبرداری «مردان ایکس: ققنوس سیاه»، مراحل پس از تولید این فیلم آغاز شده است.

وقایع داستانی «مردان ایکس: ققنوس سیاه» به فیلم X-Men: The Last Stand «مردان ایکس: آخرین ایستادگی» مرتبط است و آن را بسط می‌دهد. کینبرگ نویسندگی فیلم یاد شده را بر عهده داشته و  اینبار این فرصت را یافته است تا یکی از داستان‌های مورد علاقه خود را روایت کند. گرچه گزارش‌های قبلی خبر از حضور جسیکا چستین (Jessica Chastain) در نقش لیلاندرا (Lilandra) شخصیت شرور اصلی این فیلم می‌دادند، اما مدتی پیش این هنرپیشه به تکذیب این شایعه پرداخت.

از جمله بازیگران فیلم «مردان ایکس: ققنوس سیاه» می‌توان به جیمز مک‌آووی (James McAvoy)، مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)، جنیفر لاورنس (Jennifer Lawrence)، نیکولاس هالت (Nicholas Hoult)، تای شریدان (Tye Sheridan)، سوفی ترنر (Sophie Turner)، ایوان پیترز (Evan Peters)، اولیویا مان (Olivia Munn)، کودی اسمیت-مک‌فی (Kodi Smit-McPhee) و الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp) اشاره کرد که در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم «مردان ایکس: ققنوس سیاه» از تاریخ جمعه ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۷ (۲ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده‌های سینماها خواهد آمد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.