وارلاک و کارما در دنباله‌ی New Mutants حضور خواهند داشت

17 October 2017 - 20:14

به گفته‌ی جاش بون (Josh Boone) کارما و وارلاک دو عضو جدید تیم در دنباله‌ی The New Mutants «جهش‌یافتگان جدید»، یعنی The New Mutants 2 «جهش‌یافتگان جدید ۲» خواهند بود. قبل از این که کسی یک فریم از The New Mutants «جهش‌یافتگان جدید» را ببیند، کارگردان فیلم ساخته یک سه‌گانه را در ذهن داشت. بون قبلا اعلام کرد که او ساخت یک سه‌گانه را برای برداشتش از یکی از تیم‌های اکس-من انتخاب کرده است. قبل از این که ساخت یک دنباله تایید شود، استودیو نیاز دارد تا فیلم اولی فروش موفقی داشته باشد. با توجه بر واکنش‌ها به اولین تیزر فیلم The New Mutants «جهش‌یافتگان جدید»، این اقتباس ترسناک از ابرقهرمانان توجه زیادی به خود جلب کرده است. در ادامه با سینما‌گیمفا  همراه باشید.

برای شروع برنامه‌ی سه‌گانه‌اش، بون گروه ابرقهرمانان را در محیطی شبیه یک خانه‌ی جن زده قرار خواهد داد. احساسی که با ویدیوی اولیه به خوبی منتقل شد. با اینکه وضعیت آن‌ها سخت به نظر می‌رسد اما بی‌شک در آخر پیروز خواهند شد و ماجراجویی‌های بیشتری خواهند داشت. اگر این اتفاق بیافتد، آن‌ها قطعا هم‌تیمی جدیدی خواهند داشت.

بون در گفت‌وگو با IGN تایید کرد که او از الآن هم برنامه دارد که چه کسی را در ادامه‌ به فیلم اضافه کند. بون نه تها معلوم کرد که گروه در دنباله گسترش می‌یابد بلکه افراد مشخصی را برای فیلم بعدی در ذهن دارد.

من خواهم گفت که در فیلم بعدی شخصیت‌های جدیدی را معرفی خواهیم کرد. شخصیت‌هایی مانند کارما و وارلاک، و تمام این‌ها در فیلم‌های آینده خواهد بود.

تایید حضور وارلاک در دنباله‌ خبر خوشی برای طرفداران او است اما در عین حال احتمال حضورش در The New Mutants «جهش‌یافتگان جدید» را صفر می‌کند. شایعات قبلی از حضور وارلاک در The New Mutants «جهش‌یافتگان جدید» خبر می‌داد اما به نظر از این‌ خبرها نیست و به جای آن بیگانه‌ی تکنارکی که به لطف دی‌ان‌ای ارگاینک-تکنولوژیکش قابلیت تبدیل بدنش به صورت‌های مختلف دارد باید تا دنباله‌ی فیلم صبر کند تا در پرده‌ی سینما حضور یابد.

از آنجایی که قبلا فرض می‌شد که وارلاک در فیلم اول حضور خواهد داشت معرفی او به عنوان بخشی از برنامه‌ی دنباله زیاد عجیب نیست. با این حال، اعلام حضور کارما در حال حاضر هیجان‌انگیز است. کارما نام ابرقهرمانیِ قهرمان ویتنامی، ژیان کوی مان، است که قابلیت‌های ذهنی گوناگونی از جمله به دست گرفتن کنترل ذهن دیگران دارد. برای یک تیم ابرقهرمانی که از همین الآن هم بازیگران متنوعی دارد، احتمال انتخاب یک قهرمان ویتنامی برای گروه توسط بون قدمی به جلو است. علاوه بر آن، به عنوان یکی از پایه‌گذاران و رهبر جهش‌یافتگان جدید در کامیک بوک‌ها، حضور او بدون شک است.

با اینکه بون فقط از کارما و وارلاک نام برد اما آن‌ها ممکن است تنها اضافاتی نباشند که فیلم قرار است به خود ببیند و ممکن است شخصیت‌های دیگری نیز اضافه شوند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.