نام رسمی فیلم Han Solo مشخص شد | اتمام مراحل فیلمبرداری

19 October 2017 - 09:00

ران هاوارد (Ron Howard)، مراحل تولید فیلم فرعی شخصیت هان سولو (Han Solo) که اینک با نام Solo: A Star Wars Story «سولو: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» شناخته می‌گردد را به اتمام رساند. این فیلم که به عنوان دومین فیلم فرعی از جهان سری Star Wars «جنگ‌های ستاره‌ای» استودیوی «لوکاس‌فیلم» و «دیزنی» محسوب می‌گردد، روند تولید پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم «سولو: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» ابتدا قرار بود که توسط فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) کارگردانان فیلم The Lego Movie «فیلم لگویی» کارگردانی شود، اما مدتی پس از آغاز مراحل فیلمبرداری این پروژه، این دو هنرمند با کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) به مشکل برخوردند و از این پروژه کنار گذاشته شدند. استودیوی «دیزنی» نیز بلافاصله کارگردان برنده جایزه اسکار ران هاوارد را جایگزین آن‌ها کرد. هاوارد ضمن فیلمبرداری صحنه‌های باقی‌مانده، برخی از سکانس‌های ضبط شده توسط کارگردانان قبلی «سولو: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» را نیز مجدداً مقابل دوربین برد.

اینک اما، هاوارد در حساب کاربری توییتر خود ضمن تائید اتمام مراحل فیلمبرداری این فیلم، نام رسمی این پروژه را که پیش از این با عنوان «هان سولو» شناخته می‌شد را نیز مشخص و اعلام کرد. بر همین اساس، مشابه نخستین فیلم فرعی سری «جنگ‌های ستاره‌ای» یعنی Rogue One: A Star Wars Story «یک سرکش: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای»، فیلم فرعی شخصیت هان سولو نیز «سولو: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» نام‌گذاری شده است.

گفتنی است که فیلم «سولو: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای»، سرگذشت شخصیت هان سولو را از سن ۱۸ تا ۲۴ سالگی به تصویر می‌کشد و بر روی رویدادهای کلیدی زندگی این شخصیت نظیر نخستین دیدارش با چوی (Chewie) تمرکز دارد. فیلم مورد انتظار «سولو: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» برای اکران از تاریخ جمعه ۴ خرداد ماه ۱۳۹۷ (۲۵ می ۲۰۱۸ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.