قبل از پخش Big Hero 6: The Series، پیش در‌آمدی با نام Baymax Returns از آن عرضه خواهد شد

19 October 2017 - 19:40

استودیو Disney XD اعلام کرده است که پیش در‌آمدی از انیمیشن سریالی Big Hero 6: The Series در نوامبر امسال با نام Baymax Returns از شبکه‌‌های Disney XD و Disney Channel پخش خواهد شد، اما خود انیمیشن تا اوایل سال ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته نخواهد شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

داستان انیمیشن سریالی Big Hero 6: The Series در ادامه‌ی آنچه در انیمیشن سینمایی Big Hero 6 (که توسط والت دیزنی ساخته شد) رخ داد، است. انیمیشن Big Hero 6 که توانست برنده جایزه شود ماجرای یک پسر چهارده ساله به نام Hiro را روایت می‌کرد که نابغه و یتیم بود و دوستی منحصر به فرد به نام Baymax داشت. او به عنوان عضوی جدید در موسسه فناوری و تکنولوژی San Fransokyo عضو شد و با رقابتی حیثیتی روبه‌رو شد، خوشبختانه او پسری با‌‌هوش و زکاوت بود و به لطف همین هوشش توانست که در این عرصه موفق عمل کند اما اوضاع خطری شد و با دانشمندی دیوانه روبه‌رو شد که به همراه تیمی توانست به مقابله با او بپردازد و تهدیدی که San Fransokyo را تحت شعاع قرار می‌داد، دفع کند.

ایده اصلی این انیمیشن برگرفته از کمیکی (مارول) با نام مشابه است که توسط گروه Man of Action نوشته شده بود. در انیمیشن سریالی Big Hero 6 series، مایا رودولف (Maya Rudolph)‌ در نقش Aunt Cass، جمی چانگ (Jamie Chung) در نقش Go Go ، اسکات ادسیت (Scott Adsit) در نقش Baymax، آلن تودیک (Alan Tudyk) در نقش Alistair Krei، رایان پاتر (Ryan Potter)‌ در نقش Hiro، جنسیس رودریگز (Genesis Rodriguez) و استن لی (Stan Lee) در نقش پدر Fred صداگذاری خواهد کرد.

همچنین کاری پیتون (Khary Payton) و بروکس ویلان (Brooks Wheelan) به ترتیب صداگذاری Wasabi و Fred را برعهده خواهند داشت. این دو نقش را در نسخه اصلی انیمیشن که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد دیمون وایانس (Damon Wayans) و تی جی میلر (T.J. Miller) صداگذاری کردند.

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.