فروش ۱۱۰ میلیونی «خفه‌گی» در اولین روز اکران

19 October 2017 - 17:15

روز گذشته سه فیلم «خفه‌گی»، «شنل» و «آزاد به قید شرط» در سینماهای کشور به نمایش درآمدند. طبق اعلام مدیر دفتر پخش «بلیت» فیلم سینمایی «خفه‌گی» شب گذشته ۱۱۰ میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کرد و دو فیلم دیگر به فروش نسبتا پایینی دست باقتند. بنا بر اعلام مسئولین فیلمبران، فیلم «زرد» پرفروش ترین فیلم این روزهای سینمای ایران، شب گذشته ۱۱۵ میلیون تومان فروش کرد و همچنان از نظر فروش هفتگی و روزانه پیشتاز است.

منوچهر زبر دست، مدیر دفتر پخش «بلیت» که پخش کنندگی «خفه‌گی» فریدون جیرانی را بر عهده دارد، در گفت‌ و گو با آی سینما اعلام کرد که آخرین ساخته سینمایی فریدون جیرانی در روز افتتاحیه خود ۱۱۰ میلیون تومان فروش کرده است.

از سوی دیگر سعید خانی مدیر پخش نسیم صبا، فروش فیلم «شنل» ساخته حسین کندری را در روز اول اکران خود ۸ میلیون تومان اعلام کرد. باران کوثرى، رضا بهبودى، بهار کاتوزى، مسعود فروتن و… از بازیگران فیلم «شنل» هستند.

فیلم سینمایی «آزاد به قید شرط» حسین شهابی هم همزمان با دو فیلم «شنل» و «خفه‌گی» به نمایش درآمد. سایت سینما تیکت در آخرین بارگذاری خود، فروش افتتاحیه این فیلم سینمایی را  بیش از ۴ میلیون تومان اعلام کرده است.

روز گذشته سایت سینما تیکت فروش هفتگی فیلم‌های روی پرده را اعلام کرد. در این جدول فیلم «زرد» مصطفی تقی زاده با بازی بهرام رادان، ساره بیات، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان افشار و شهرام حقیقت دوست، رتبه اول را در مقایسه با فروش سایر فیلم‌های سینمایی در هفته گذشته به دست آورد. این فیلم سینمایی در هفته گذشته بیش از یک میلیارد تومان فروش کرده است، که فروش آن نسبت به دو هفته گذشته با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی روبرو شده است.

روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» درآمد فیلم سینمایی «زرد» در روز گذشته را ۱۱۵ میلیون تومان اعلام کرد و به این ترتیب این فیلم علاوه بر فروش هفتگی، در فروش روزانه گیشه هم پیشتاز است. فروش کل «زرد» به ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان رسیده است.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.