دیوید فینچر: World War Z 2 یک بهانه برای ساختن یک فیلم نیست!

20 October 2017 - 10:26

دیوید فینچر (David Fincher) می‌گوید حضورش در دنباله‌ی فیلم World War z 2 (جنگ جهانی زد ۲) کاملا وابسته به کیفیت فیلم‌نامه است. فیلم اصلی “جنگ جهانی زد”، مشکلات زیادی در تولید داشت اما با درخشش برد پیت (Brad Pitt) و کارگردانی مارک فورستر (Marc Forster) مواجه شد و  تاخیرات فیلم‌برداری منجر به افزایش شدید بودجه گشت. در ادامه‌ی مطلب با وبسایت سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم‌ برای سومین بار فیلم برداری شد و در نتیجه‌ی آن یک نبرد گران قیمت در روسیه به طور کامل حذف گردید. علی‌رغم مشکلات زیاد جنگ جهانی زد، صحبت‌هایی در مورد ساخت یک دنباله از آن به میان آمد و جی آ بایونا (J.A. Bayona) به عنوان کارگردان به آن پیوست اما او در سال ۲۰۱۶ از فیلم جدا شد تا کارگردانی Jurassic Park: Fallen Kingdom را به جای آن بر عهده گیرد. پس از آن، مردم از شنیدن این‌که دیوید فینچر چند ماه بعد و زمانی که پروژه در حال غرق شدن بود، کارگردانی آن را به دست گرفت، شگفت زده شدند و در نهایت او در ماه ژوئن ۲۰۱۷ رسما به پروژه پیوست.

صحبت‌ها در مورد “جنگ جهانی زد ۲ “ از آن زمان آرام گرفته است. هرچند در یک مصاحبه با Empire Podcast فینچر مختصرا به وضعیت این دنباله اشاره کرد. هنگامی که این کارگردان به یک سوال در مورد پروژه‌ی فعلی‌اش پاسخ داد، گفت:

من بر روی یک نمایش برای HBO  کار کردم  که حتی روشنی روز را نمی‌دیدم و در همان زمان بر روی Mindhunter  کار می‌کردیم و اکنون بر روی جنگ جهانی زد کار می‌کنم. همه‌ی ما امیدواریم یک دلیل برای ایجاد یک فیلم داشته باشیم نه فقط بهانه‌ای برای ساختن آن.

به نظر می‌رسد فینچر تا زمانی که از داستان فیلم راضی نباشد، کار را به جلو نخواهد برد. بنابراین حضور او لزوماً مشخص نیست. دیدن این‌که چه فیلم سازی مانند فینچر یک بلاک باستر با این بودجه‌ی زیاد را کارگردانی می‌کند، جالب خواهد بود؛ مخصوصاً اگر کنترلی خلاقانه بر روی فیلم داشته باشد. آخرین کار این کارگردان فرانچایز بزرگ Alien 3 (بیگانه ۳) است . بنابراین منطقی است که برای نزدیک شدن به جنگ جهانی زد ۲ کمی احتیاط کند.

هنوز تاریخ رسمی برای اکران Word War Z 2 مشخص نیست، اما سینما گیمفا شما را از هر گونه خبر منتشر شده از این پروژه مطلع خواهد ساخت.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.