Wonder Woman قدیمی هم‌بازی Supergirl جدید می‌شود

20 August 2016 - 22:00

خیلی قبل‌تر از این‌که Supergirl بخواهد فصل دومی داشته‌باشد، تهیه‌کنندگان آن، اعلام کرده‌بودند که قصد دارند بازیگر قدیمی Wonder Woman لیندا کارتر (Lynda Carter) را در یک نقش جدید به کار بگیرند. در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید. بالاخره این روز از راه رسید و ما شاهد عکسی منتشر شده از پشت صحنه سریال هستیم که در آن، این بازیگر قدیمی به همراه ملیسا بنویست (Melissa Benoist) بازیگر نقش Supergirl در کنار هم قرار دارند.

ستاره Supergirl یعنی ملیسا بنویست با به اشتراک گذاری این عکس، حضور کارتر را در این سریال اعلام کرد که ظاهرا نقش او رئیس جمهور آمریکا خواهدبود. از ظاهر بازیگران در این عکس اینطور برداشت می‌شود که صحنه مربوط به برگزاری مراسمی در فضای بیرون است. شما می‌توانید این عکس در زیر مشاهده کنید:

Melisa Benoist

در عین حال، علاوه بر معرفی تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) به عنوان Superman، فلوریانا لیما (Floriana Lima) به عنوان Maggie Sawyer و کتی مک‌گرث (Katie McGrath) به عنوان Lena Luthor، به نظر می‌آید این سریال شخصیت‌های قابل ذکر دیگری را نیز به کار می‌گیرد، از جمله جایگزینی کت گرنت (Cat Grant) تحت عنوان Snapper Carr.

با توجه به کلیف‌هنگر مرموز این سریال در انتهای فصل اول، هنوز معلوم نیست که در فصل دوم Superboy نیز معرفی شود یا نه، یا اینکه چگونه قرار است که دوشیزه قدرت با قهرمانان دیگر سریال‌های CW کراس‌اوری چهارگانه داشته‌باشد.

Supergirl در فصل دوم خود که قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر پخش شود، باید به سوالات زیادی پاسخ دهد.

منبع screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    کارتر واندر وومن فوق العاده اى بود. شاید تماشاى سریالش الان به نظر خنده دار بیاد ولى هم در اون زمان زن بسیار زیبایى بود و هم داستان هاى هر اپیزود خیلى شبیه فضاهاى کمیک بوکى اصیل بود. من سریال رو چند سال پیش اتفاقى دیدم ولى با تمام این سالهایى که از گذشته بود سریال خوبى بود.