نائومی واتس در فیلم علمی تخیلی The Wolf Hour ایفای نقش خواهد کرد

21 October 2017 - 18:00

نائومی واتس (Naomi Watts) ستاره Twin Peaks، نقش اصلی فیلم علمی تخیلی The Wolf Hour «ساعت گرگ» را بر عهده خواهد داشت که داستانش در سال ۱۹۷۷ میلادی در نیویورک جریان دارد. این فیلم توسط آلیستر بنکس گریفین (Alistair Banks Griffin) بر اساس فیلمنامه‌ای از خودش مقابل دوربین خواهد رفت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

جون لی (June Leigh) شخصیت اصلی این فیلم خواهد بود که فعال اجتماعی دهه شصت میلادی‌ست که تا اواخر دهه ۷۰ میلادی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. لی باید با نیروی ناشناس عصبی و شیاطین درونی خود مبارزه کند که در ادامه داستان، شهر نیویورک از کنترل خارج می‌گردد و غارت گسترده، طغیان و خرابکاری‌های متعدد، ضرری ۳۰۰ میلیون دلاری را متحمل این شهر می‌کند.

بر اساس گزارش «THR»، نائومی واتس برای بازی در نقش اصلی فیلم «ساعت گرگ» قرارداد امضا کرده است. واتس علاوه بر بازی در این فیلم، با همراهی فلیپ دیپا (Felipe Dieppa)، گرت فنلی (Garrett Fennelly)، تارین ناگل (Taryn Nagle) از سوی شرکت «Big Picture Company» و لیندا موران (Linda Moran) از «بلادونا پروداکشنز»، فرد برگر (Fred Berger) و همچنین گابریل نادیگ (Gabrielle Nadig) تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز بر عهده خواهد داشت. فیلم «ساعت گرگ» از سوی موسسه ساندس حمایت می‌شود و تولید آن از اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز خواهد شد.

آلیستر بنکس گریفین، نخستین تجربه کارگردانی خود را با فیلم تحسین شده Two Gates of Sleep «دو دروازه خواب» بدست آورد که حضور موفقی در جشنواره کن سال ۲۰۱۰ میلادی داشت. این فیلم درباره دو برادر است که برای اجابت درخواست مادرشان، به رودخانه می سی سی پی رهسپار می‌شوند. از سوی دیگر، واتس برنامه کاری شلوغی در سال ۲۰۱۷ میلادی دارد. وی در فیلم پرحاشیه The Book of Henry «کتاب هنری» به کارگردانی کالین ترورو (Colin Trevorrow) حضور داشته و در فیلم مستقل The Glass Castle «قصر شیشه‌ای» و سریال کنسل شده Gyspy و همچنین سریال Twin Peaks: The Return، ساخته دیوید لینچ (David Lynch) نیز به ایفای نقش پرداخته است. واتس برای سال آینده میلادی، فیلم Ophelia «اوفلیا» را با بازی دیزی ریدلی (Daisy Ridley) برای اکران دارد و برای هنرنمایی در فیلم تلویزیونی Ascendant «فراز جو» نیز قرارداد امضا کرده است.

فیلم «ساعت گرگ» در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.