واکنش جواد رضویان به شایعه‌ خداحافظی‌اش از تلویزیون

21 October 2017 - 13:00

کم‌کاری جواد رضویان سبب شده تا برخی‌ها او را درگیر حواشی کرده و عدم حضورش در فیلم و یا سریال را به هر چیزی نسبت بدهند.

مدتی است که سید جواد رضویان کمدین محبوب سینما و تلویزیون بنا به هر دلیلی کم کار شده و کمتر کاری از او مشاهده می‌شود، این اتفاق سبب شده تا برخی‌ها او را درگیر حواشی کرده و عدم حضورش در فیلم و یا سریال را به هر چیزی نسبت بدهند.

در این میان چند روز پیش خبرهایی مبنی بر عدم تمایل این هنرمند برای حضور در تلویزیون منتشر شد که واکنش او را برانگیخت و مجبور به پاسخگویی از طریق صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام شد که می‌خوانید:

به نام حضرت حق ؛
سلام دوستان و عزیزان،

سال‌ها سعى کردم بى‌حاشیه زندگى کنم، سعى کردم بى‌حاشیه کار کنم، از خیلى چیزها و کارهایى که دوست داشتم به واسطه شرایط کارم خودم رو منع کردم، از گوشه رفتم از گوشه برگشتم، نمیدونم حالا که به هر دلیلى کم کار شدم که دلیلش هم براى خودم قابل احترام، چرا باید با حواشى بى‌پایه و اساس روبرو بشم، مصاحبه‌هاى بى‌منبع و بى‌سند که چپ و راست از زبون من تو صفحات مجازى و حقیقى پخش میشه فقط بخشى از این حواشى است.

من عاشق کارم بودم و هستم، شاید خیلى ضعف‌ها در کارم داشته باشم، شاید خیلى وقت‌ها انتخاب‌هاى بد کرده باشم، شاید خیلى جاها اون چیزى که فکر می‌کردیم نشده ولى به همه این سال‌ها که افتخار خدمت و نوکرى شما رو داشتم قسم مى خورم هیچ وقت کم فروشى نکردم و هرچه در توانم بوده رو کردم اگر کمى بوده بگذارید بر حساب کم‌سوادى و کم‌توانى من. ولى کسانى که با من کار کرده‌اند شاهد هستند من با تمام وجودم کار می‌کنم.

در این چند وقت هم اگر کمتر از حقیر کار تصویرى دیدید بیشتر در حال بازنگرى بر روى خودم و کارهاى خوب و بدم هستم امید که همچنان لیاقت خدمت و نوکرى شما خوبان رو آنچنان که شان شما می‌طلبد رو خداوند به من کمترین عنایت فرماید و از شما خواهش می‌کنم به این خبرهاى بدون منبع و ماخذ توجه نفرمایید.

ببخشید درد دلم طولانى شد، به لطف خداوند و دعاى خیر شما همیشه محتاج بودم و هستم.

دم شما گرم، هفته پیش روتون درجه یک
یاحق

منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.