دومین تریلر سریال The Punisher تاریخ پخش آن را فاش می‌کند

21 October 2017 - 22:39

فصل اول سریال متعلق به شرکت مارول کامیکس (Marvel Comics) به نام The Punisher «مجازاتگر»، ماه آینده در روز جمعه نوزدهم نوامبر رسما بر روی سایت نت‌فلیکس قرار می‌گیرد. اکنون ماه‌هاست که مارول و نت‌فلیکس، طرفدارانِ دنیای سینمایی مارول را درباره‌ی تاریخ پخش این سریال، دست انداخته‌اند. ابتدا قرار بود که این دو کمپانی، تاریخ پخش اولیه سریال را اوایل این ماه در کامیک‌کان نیویورک اعلام کنند. اما این زمان تعیین‌شده مربوط به قبل از لغو شدن پنل «مجازاتگر» در کامیک‌کان نیویورک به دلیل کشتار جمعی لاس‌وگاس بود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

جان برنثال (Jon Bernthal) پس از آن که سال گذشته در فصل دوم سریال Daredevil به کاراکترِ فرانک کسل (Frank Castle) جان بخشید، دوباره این نقش را در سریال «مجازاتگر» ایفا می‌کند. این سریال توسط استیو لایت‌فوت (Steve Lightfoot) خلق شده و او قول داده که این مجموعه همان‌قدر خشن و مخوف خواهد بود که فرانک در دنیای سینمایی مارول معرفی شده است. جدیدترین تریلری که توسط مارول و نت‌فلیکس منتشر شده، این گفته‌ی او را تأیید می‌کند.

این تریلر تاریخ رسمی پخش سریال را مشخص می‌کند. این مجموعه همان روزی بر روی‌ نت‌فلیکس قرار می‌گیرد که اکران عمومی Justice League «لیگ عدالت» محصول دی‌سی‌ کامیکس آغاز می‌شود و فقط چند روزی قبل از آن‌که سریال Runaways محصول مارول از شبکه‌ی Hulu پخش شود. گفتن این مطلب کافی است که نوامبر ماهِ پررویدادی برای طرفداران دنیای کامیک‌بوک خواهد بود.

همان‌طور که خلاصه داستان هر دو تریلر منتشرشده تأیید می‌کنند، سریال، سفر فرانک برای برملا کردن دسیسه‌ای که خیلی عمیق‌تر از جنایات زیرزمینی نیویورک است را دنبال می‌کند. کارن پیج (Karen Page)، فرانک را در این سفر پرمخاطره همراهی می‌کند، کسی که استعدادش در روزنامه‌نگاری و مهارتش در تحقیقات به خوبی به فرانک در رازگشایی از اسراری که به دوران خدمتش در ارتش بازمی‌گردد، یاری خواهد رساند. در کنار کارن، شخصیت تِک (Tech) نیز در زمینه‌ی تکنولوژی به فرانک کمک می‌کند و علاقه‌ی فرانک در استفاده از روش‌های خشن برای رسیدن به نتیجه را می‌ستاید.

همانندِ سریال‌های مارول/نت‌فلیکسِ پیش از این، «مجازاتگر»، اصولِ اخلاقی مبارزه با جنایات خیابانی را شجاعانه و با جزئیات مورد واکاوی قرار خواهد داد. ارتباط با فصل دوم Daredevil به کنار، انتظار می‌رود که این مجموعه مستقل از مینی‌سریال The Defenders عمل کند و از این‌رو «مجازاتگر» باید حاوی ارجاعات اندکی به آن سریال باشد.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.