مایک کولتر درباره‌ی آیرون فیست در فصل دوم Luke Cage سخن گفت

22 October 2017 - 12:25

مایک کولتر (Mike Colter) منتظر است تا آیرون فیست چاشنی قهرمانان مزدور را به فصل دوم Luke Cage «لوک کیج» بیاورد. مارول و نتفلیکس مرد قدرتی‌شان را برای این گوشه از دنیای سینمایی مارول پیدا کرده‌اند اما او فقط نصف گروهی است که با نام قهرمانان مزور شناخته می‌شود. نصفه‌ی دیگر دنی رند/آیرون فیست (با بازی فین جونز (Finn Jones)) است که بر خلاف انتقادهای منفی که برای سریال متسقلش داشت، در The Defenders «مدافعان» ارائه بهتری از شخصیت داشت، به خصوص وقتی که به لوک و دنی اجازه داده شد تا با هم تعاملی داشته باشند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بعد از اولین برخوردشان عجیب نبود که بشنویم که آیرون فیست در فصل دوم Luke Cage «لوک کیج» حضور خواهند داشت. چیزی که آن دو را کنار هم خواهد آورد نامعلوم است، اما خود کولتر هیجان زده است تا نتیجه‌ی این هم گروهی را ببیند.

Blackfilm با کولتر درحالی که پخش خانگی Girls Trip «سفر دخترها» را معرفی می‌کرد مصاحبه کرد و هنرپیشه‌ی سریال کمی درباره‌ی فصل دوم حرف زد و به نظر کولتر برای دیدن قهرمانان مزدور منتظر است.

افرادی هستند که ایده‌ی قهرمانان مزدور را دوست دارند. وقتی مردم The Defenders «مدافعان» را دیدند به نظرشان رابطه‌ی من و فین خوب بود و آن‌ها کنجکاوند. می‌خواهند بیشتر از این ببینند. او جان جدیدی به فصل دوم خواهد آورد و امیدوارم مردم به آن واکنش خوبی دهند. ما برای مدت کوتاهی هم تیم می‌شویم. این کل هدف آوردن او به سریال است. من می‌توانم ببینم که چجور از آب در می‌آید. چیز خوب درباره‌اش این است. ما به مخاطبان چیزی را می‌دهیم که می‌خواهند. بیشتر مواقع همه می‌خواهند از جسیکا جونز و لوک و آنچه بر سرشان آمد ببینند؛ اما ما ریسک کردیم و تصمیم گرفتیم «بیایید جایی به قهرمانان مزدور در سریال بدهیم تا ببینیم چه می‌شود.»«امیدوارانه افراد به آن واکنش خوبی می‌دهند.»

گفته‌های کولتر باعث می‌شود به نظر برسد که این تصمیم برای اندازه‌گیری علاقه مخاطبان به قهرمانان مزدور بوده است. از آنجایی که نقش جونز در فصل دوم Luke Cage «لوک کیج» به آن اندازه محسوس نخواهد نبود، قهرمانان مزدور باید مخاطبان را تحت تاثیر قرار بدهد. در حال حاضر دست مارول و نتفلیکس پر است برای همین یک سریال مانند The Defenders «مدافعان»، که چند قهرمان را کنار هم بیاورد، در آینده نزدیک اتفاق نخواهد افتاد، اما هر دو شرکت می‌خواهند استراتژی The Defenders «مدافعان»، یعنی داشتن قسمت کمتر با قهرمانان بیشتر را بازسازی کنند.

اگر تماشاگران به این هم‌گروهی همانگونه که کولتر امیدوار است، واکنش مثبت دهند. دیدن سریال قهرمانان مزدور به واقعیت خواهد پیوست. اما قبل از در نظر گرفتن آن، طرفداران باید ببیند که فصل دوم Luke Cage «لوک کیج» و فصل آینده‌ی Iron Fist «آیرون فیست» چگونه از آب در می‌آید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.