چرا کریس همسورث در ابتدا از ایفای نقش ثور سر باز زد؟

23 October 2017 - 19:19

کریس همسورث (Chris Hemsworth) صریحا در مورد دلیل این‌که چرا او تقریبا پیشنهاد بازی در نقش ثور (Thor) را در ابتدا رد کرد، توضیح می‌دهد و خاطر نشان می‌کند که در ابتدا از چه چیزی واهمه داشته است. تصور اینکه دنیای سینماتیک مارول بدون این شخصیت مهم‌اش ادامه دهد دشوار است. اما بر خلاف رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) و کریس اونز (Chris Evans) که قبل از اینکه به مرد آهنی و کاپیتان آمریکا تبدیل شوند، پروژه‌های بزرگ دیگری نیز داشته‌اند، این بازیگر استرالیایی قبل از اینکه نقش ارباب صاعقه‌ها یا ثور را بازی کند، در هالیوود تازه وارد بود. کریس همسورث در ششمین فیلم از این شخصیت و سومین فیلم انفرادی خودش یعنی Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) مطمئن نبود که آیا حضور خواهد داشت یا خیر. در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

در حالی که او با کمک تایکا وایتیتی (Taika Waititi) در حال از نو سازی شخصیت ثور در فیلم انفرادی آن هستند، بیشتر هواداران دوست دارند تا بدانند داستان ثور مخصوصا این بار با بروس بنر (Bruce Banner) یا هالک (Hulk) به کجا خواهد رفت. نگاه و دیدگاه به فیلم کاملا از دو فیلم قبلی برای این شخصیت متفاوت است و به بینندگان چیزی جدید ارائه می‌دهد که منتظر آن هستند.

با روزشماری تا زمان اکران فیلم، همسورث از دلایلش برای رد کردن ایفای نقش در فیلم می‌گوید. در صحبت با The Sydney Morning Herald و در طی دوران تبلیغاتی برای Ragnarok، این بازیگر حرف‌های عجیبی در مورد تصمیمش زد که فعالیت کاری‌اش در هالیوود را تغییر میدهد. وی گفت:

من داشتم از جاده‌ای در ون کوور رد می‌شدم.. و به یاد می‌آورم که در آن لحظه یک تماس با من گرفته شد که می‌گفت: “شما یک پیشنهاد کاری دریافت کردید”. و سپس گفتم اوه، و اون درخواست چیه؟ این یک نقش ابرقهرمان است و یک قرارداد شش تصویره! قبول همچین قراردادی کار دشواری است.

در حال حاضر می‌توان گفت که اگر کریس همسورث این نقش را قبول نمی‌کرد، واقعا فرصتی از دست رفته بود. بخصوص اینکه اکنون این شخصیت خارج از دنیای دنبال کنندگان کامیک بوک است. اما برای بازیگرها غیر معمول نیست که برای یک قرارداد چند تصویری، احساس ناخوشایندی داشته باشند. اونز نیز مشخصا قبل از اینکه توسط رابرت داونی جونیور برای نقش کاپیتان آمریکا انتخاب شود، این مشکل را داشت.

با توجه به حرف‌های زده شده، این نتیجه بدست می‌آید که کریس همسورث تنها در چند فیلم آینده‌ی دنیای سینماتیک مارول حضور خواهد داشت. ما می‌دانیم که او در Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) حضور دارد و درواقع ارتباطی بین نگهبانان کهکشان و قهرمانان زمین است. پس از این، سرنوشت خدای صاعقه‌ها همچنان نا معلوم است. مرگ تعدادی از شخصیت‌های اصلی در دو فیلم آینده‌ی انتقام جویان تضمین شده است. کسی نمی‌داند آینده‌ی ثور پس از Ragnarok به کجا خواهد رفت.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.