احتمالا شرکت لجندری قصد دارد تا سه فیلم را باهم ترکیب کند

23 October 2017 - 20:26

شرکت لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) نقشه‌های بلندپروازانه‌ای برای تلفیق دو فیلم بزرگ هیولایی تاریخی در سرش دارد. این شرکت قصد دارد تا دو فیلم King Kong «کینگ کونگ» و Godzilla «گودزیلا» را با هم در یک فیلم بزرگ‌تر، ترکیب کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

بعد از فیلم Godzilla: King of the Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» که قرار است تا در سال ۲۰۱۹ منتشر شود، هیولای کینگ کونگ و گودزیلا قرار است تا در فیلم Godzilla vs. Kong «گودزیلا در مقابل کنگ» که قرار است تا در سال ۲۰۲۰ منتشر شود، حضور یابند.

ولی بعد از آن قرار است چه‌کار کنند؟ به‌نظر می‌رسد که ترکیب این هیولاها با هم در یک فیلم به‌گونه‌ای نشان‌دهنده‌ی مرگ خلاقیت این فرانچایزها است؛ ولی در یک مصاحبه‌ی جدید با کارگردان فیلم آینده‌ی Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان»، یعنی استیون اس. ده‌نایت (Steven S. DeKnight) که توسط وب‌سایت کلیدر (Collider) انجام شده است، او اشاره کرد که فرانچایز این سه فیلم (کینگ کونگ، گودزیلا و حاشیه اقیانوس آرام) قرار است تا در آینده در هم آمیخته شوند. یا حداقل این ایده اکنون مطرح شده است که این اتفاق بیافتد.

در ادامه می‌توانید بخشی از مصاحبه‌ی استیون ده‌نایت را بخوانید:

من نمی‌گویم که قرار است تا یک اتفاق غیرمنتظره برای این فیلم‌ها رخ بدهد، ولی درباره‌ی این موضوع و احتمالات آن بحث‌های زیادی کرده‌ایم. ببینید به‌نظر من این خیلی اتفاق خوبی خواهد بود که من بتوانم فیلم Pacific Rim را به جهان هیولاهای شرکت لجندری ملحق کنم، این اتفاق تقریبا یک اتفاق طبیعی است. و پس از آن، بخش بزرگی از نقشه‌ی کلی ما بعد از فیلم سوم که درباره‌ی آن باهم صحبت کردیم، می‌تواند اتفاق بیافتد، همیشه این احتمال وجود داشته است. هنوز در رابطه با این موضوع هیچ چیزی را نمی‌شوند با اطمینان گفت؛ بحث‌ما هنوز در سطح نظری است، ولی خودم به عنوان یکی از طرفداران دنیای هیولاهای لجندری، بسیار علاقه دارم تا این اتفاق عملی شود.

به‌نظر می‌رسد که این اقدام یک تناسب طبیعی داشته باشد؛ ترکیب هیولاهای غول‌پیکر با روبات‌های بزرگی که با هیولاها مبارزه می‌کنند. ولی اگر این اتفاق بیافتد، من یکی از طرفداران کینگ کونگ و گودزیلا خواهم بود، آن‌ها برای‌مان خیلی خاطره‌انگیز هستند. فیلم Pacific Rim: Uprising قرار است تا در تاریخ ۲۳ مارس سال ۲۰۱۸ در سینما‌ها منتشر شود.

منبع: Screencrush

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.