فیلمنامه Justice League 2 در حال نگارش است

24 October 2017 - 10:00

در حال حاضر فیلمنامه فیلم Justice League 2 «لیگ عدالت ۲» در دست نگارش قرار دارد. استودیوی «برادران وارنر» با اکران فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» از سال گذشته میلادی، رسماً جهان سینمائی گسترده دی‌سی را شکل داد و در ادامه شاهد ساخت و اکران فیلم‌های بیشتری از آن بودیم. فیلم Justice League «لیگ عدالت» برای نخستین بار تمام ابرقهرمانان به تصویر کشیده شده در فیلم‌های قبلی این جهان را گرد هم می‌آورد و قرار است که تا یک ماه دیگر به صورت گسترده به نمایش در بیاید. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

در فیلم «لیگ عدالت» شاهد مبارزه ابرقهرمانانی نظیر بتمن، زن شگفت‌انگیز، سایبورگ، فلش و آکوامن با استپن‌وولف بر روی زمین خواهیم بود و جبهه Darkseid برای نخستین بار به تصویر کشیده خواهد شد. با این وجود، امید می‌رود که در دنباله این فیلم که به نظر می‌رسد هم‌اینک نیز در دست توسعه قرار دارد، شاهد حضور استپن‌وولف باشیم. به تازگی جی.کی سیمونز (J.K. Simmons) بازیگر نقش کمیسر جیمز گوردون (Commissioner James Gordon) در جهان سینمائی گسترده دی‌سی، در مصاحبه خود خبر داده است که فیلمنامه فیلم «لیگ عدالت ۲» در حال حاضر در دست نگارش قرار دارد. گرچه وی اظهار داشت که به نظر می‌رسد که نقش کمتری نسبت به فیلم «لیگ عدالت» در دنباله آن داشته باشد.

اینطور که پیداست استودیوی «برادران وارنر» مصرانه به دنبال گسترش جهان سینمائی دی‌سی است که بیشتر فیلمهای آن با واکنش ضعیف منتقدان همراه بودند؛ گرچه اکثراً فروش قابل توجهی در گیشه داشتند و به درآمد خوبی رسیدند. ابتدا قرار بود که فیلم «لیگ عدالت» در قالب یک فیلم واحد دو قسمته ساخته گردد اما در نهایت تصمیم بر آن شد تا این پروژه در دو قسمت با داستانی جداگانه ساخته شود و به نمایش در بیاید.

هنوز مشخص نیست که آیا زک اسنایدر (Zack Snyder)  برای کارگردانی فیلم «لیگ عدالت» خواهد برگشت یا خیر. این فیلم هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد. از سوی دیگر، اکران گسترده فیلم «لیگ عدالت» نیز از روز جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ میلادی) به صورت جهانی آغاز خواهد شد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.