ستاره‌ی سریال The Walking Dead می‌خواهد در فیلم جنگ ستارگان بازی کند

24 October 2017 - 17:52

اندرو لینکلن (Andrew Lincoln) ستاره‌ی سریال The Walking Dead «مردگان متحرک» تمایل دارد در فیلمی از مجموعه‌ی جنگ ستارگان بازی کند. عجیب نیست که هر بازیگری بخواهد به بزرگ‌ترین فرنچایزِ سینمایی ملحق شود، اما اندرو لینکلن همین حالا نیز می‌داند ایفای نقش اول یک فرنچایزِ بزرگ چگونه است. لینکلن در نقش ریک گرایمز (Rick Grimes) به عنوان کاراکترِ اصلی سریال «مردگان متحرک»، بخش عمده‌ی بارِ احساسی این مجموعه‌ی به‌شدت محبوب را در موقعیت‌های مختلف به دوش کشیده است. اگرچه شاید این بازیگر همیشه آن احترامی را که باید از طرفداران این سریال دریافت نمی‌کند. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

فاکتورِ احتمالیِ دیگر در تمایل لینکلن برای حضور در فیلمی از مجموعه‌ی جنگ ستارگان این است که او در سال ۱۹۷۳ به دنیا آمده که سنِ ایده‌آلی برای بزرگ شدن با سه‌گانه‌ی اصلی این مجموعه و مجذوب شدن به ماجراجویی‌های بین‌کهکشانیِ لوک، هان و لیا است. حتی بزرگ‌ترین ستارگان نیز پیش از آن‌که وارد صنعت سرگرمی شوند، معمولا مانند هرکس دیگری ابتدا طرفدار هستند و بی‌انصافی است اگر توقع داشته باشیم این وضعیت گاهی بر خواسته‌های حرفه‌ای‌شان تأثیر نگذارد.

لینکلن روز یکشنبه در برنامه‌ای به نام تاکینگ دِد (Talking Dead) پس از پخش سریال «مردگان متحرک»، تمایلِ خود برای حضور در دنیای جنگ ستارگان را علنی کرد. وقتی مجری برنامه، کریس هاردویک (Chris Hardwick) از لینکلن پرسید که اگر نقش ریک گرایمز به او پیشنهاد نمی‌شد، چه آینده‌ای برایش رقم می‌خورد، با پاسخ جالب لینکلن مواجه شد:

احتمالا الان یک پنیرساز بودم، شاید هم خوک پرورش می‌دادم. اما من و دیوید موریسی (David Morrisey)… ما قبلا شوخی می‌کردیم و می‌گفتیم که ما تنها بازیگران انگلیسی هستیم که در فرنچایز هری پاتر بازی نکردیم. پس شاید حالا مشغول جادوگری در هاگوارتز می‌بودم یا هابیت‌گری در خاورمیانه. و همیشه درباره‌ی در دست گرفتنِ شمشیرِ نوری، خیال‌پردازی می‌کردم.

پاسخ لینکلن علاوه بر برملا کردن آرزوی او برای در دست داشتن شمشیرِ نوری، این حقیقت را نیز به طرفداران یادآوری کرد که او یک انگلیسی است، مسئله‌ای که گاهی با توجه به لهجه‌ی جنوبی ریک گرایمز فراموش می‌شود. لینکلن به نحوی، آن‌قدر با نقش ریک گرایمز شناخته می‌شود که ممکن است در نگاهِ اول انتخاب عجیبی برای ایفای نقشی بالقوه در جنگ ستارگان به نظر برسد، اما لینکلن با توجه به نقش‌های پیشا«مردگان متحرکی»اش در پروژه هایی از قبیل Love Actually «در واقع عشق»، نشان داده که توانایی‌اش فقط به ایفای نقش‌هایی که از جنس بدشونده هستند، محدود نمی‌شود. همچنین جنگ ستارگان سابقه‌ی خوبی در گرفتن بازی‌های عالی از هنرپیشگان انگلیسی دارد.

اکنون این سوال مطرح می‌شود که اگر لینکلن واقعا برای بازی در جنگ ستارگان انتخاب شود، آیا برای ایفای نقشِ کاراکتری قهرمان‌گونه گمارده می‌شود یا کاراکتری خبیث؟. در حالی که ریک آشکارا قهرمانِ اصلی سریال «مردگان متحرک» است، لحظاتِ تاریک زیادی را از سر گذرانده، و تمایلی برای مرتکب شدن به اعمال دهشتناکیِ نشان داده که باور دارد برای خوبیِ والاتر است. از این دید، لینکلن قادر خواهد بود در هر سوی نبرد که از او خواسته شود بازی کند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.