کوین فیج می‌گوید که احتمال ساخت فیلم مستقل از هالک کم است

24 October 2017 - 22:32

آن طور که به نظر می‌رسد، در حال حاضر، Thor: Ragnarok «ثور: رگناروک» نزدیک‌ترین چیز به فیلم مستقل هالک خواهد بود. در حالی که فیلم‌های مستقل قبلی دلنشین نبودند، اما هالک/بروس بنر بعد از این مارک روفالو (Mark Ruffalo) نقش او را در The Avengers «انتقام‌جویان» به عهده گرفت سریعا به شخصیت مورد علاقه‌ی طرفداران تبدیل شد، اما به نظر رویای طرفداران برای فیلم مستقل هالک دور از واقعیت است. دلیل این عدم اشتیاق مارول یا روفالو نیست بلکه مربوط به تار پیچیده‌ای از شرکت‌ها است که حق سینمایی این شخصیت را دارند. در ادامه با سینماگیمفا  همراه باشید.

خود کوین فیج (Kevin Feige) به Indiewire گفته است که زیاد منتظر نیست که فیلم مستقل ساخته شود.

به نظرم این جلو و عقب رفتن ادامه دارد و من هم نمی‌دانم که اتفاق خواهد افتاد یا نه. اما به شما این را می‌گویم؛ این من را خیلی خیلی خوشحال می‌کند که از دنیای ده سال قبل که افراد موفیت فیلم هالک را زیر سوال می‌بردند به جایی رسیده‌ایم که در هر محاصبه از من پرسیده می‌شود که «کی فیلم مستقل هالک ساخته می‌شود؟»

این مشکل به زمانی بر‌می‌گردد که فیلم The Avengers «انتقام‌جویان» فقط یک شایعه بود. آن موقع، مارول یک شرکت خصوصی بود که در تولید با شرکت‌های خارجی کار می‌کرد تا فیلم‌هایشان را بسازند. پارامونت تا ساخت فیلم The Avengers «انتقام‌جویان» مسئولیت پخش فیلم‌های مارول را برعهده داشت و بعدا دیزنی تمام مارول را خرید – البته به جز حق پخش هالک که یونیورسال آن را در دهه‌ی ۱۹۹۰ خریده بود. اما همانگونه که Screenrant توضیح می‌دهد، یونیورسال حق امتناع اولیه دارد، یعنی اگر مارول بخواهد کاری با هالک داشته باشد اول باید به دیدن یونیورسال برود و ظاهرا یونیورسال نمی‌خواهد برای حق ساخت فیلم مستقل با مارول گفت‌وگو کند.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.