کارگردان فیلم Pacific Rim: Uprising، مدت زمان آن را اعلام کرد

25 October 2017 - 09:00

استیون اس. دی‌نایت (Steven S. DeKnight) کارگردان فیلم Pacific Rim: Uprising «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» رسماً تائید کرد که این فیلم تقریباً مشابه قسمت نخستش، دو ساعت زمان خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

چندی پیش مشخص شد که مدت زمان فیلم Justice League «لیگ عدالت» از جهان سینمائی گسترده دی‌سی نیز برابر با دو ساعت خواهد بود. به همین دلیل، برخی از سینماگرانی که عقیده دارند بهترین زمان مناسب برای فیلم‌های حماسی، سه ساعت است، به این مهم واکنش تندی نشان دادند. این در حالی است که فیلم موفق Dunkirk «دانکرک» نیز از مدت زمانی مشابه بهره می‌برد و توانسته در همین مدت زمان کم، داستان خود را به خوبی روایت کند. بنابراین، دیگر مدت زمان یک فیلم دلیلی بر خوب بودن و یا بد بودن آن محسوب نمی‌گردد.

کارگردان فیلم «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» با وب‌سایت «کولیدر» در خصوص مدت زمان آن صحبت کرده است و چنین اظهار داشت که:

این فیلم دو ساعت زمان خواهد داشت. من همیشه برای [مدت زمان] دو ساعت فیلمبرداری کرده‌ام. اگر من فیلم Lawrence of Arabia «لاورنس عربستان» را می‌ساختم، ممکن بود که از دو ساعت بیشتر باشد اما در غیر این صورت همیشه دو ساعت را مدنظر قرار می‌دهم. برای شخص من که عاشق فیلم و تماشا کردن فیلم‌های سینمائی است، دو ساعت مدت زمان خوبی برای یک فیلم محسوب می‌شود. اگر مدت زمان یک فیلم از دو ساعت کمتر باشد، به آن مشکوک می‌شوم و اگر از این زمان بیشتر شود، ممکن است که شما را خسته کند.

گرچه دی‌نایت نیز همانند بیشتر مردم عقیده دارد که برخی فیلم‌ها برای روایت کامل داستانشان به زمانی حتی بیش از سه ساعت هم نیاز دارند و این مهم کاملاً بستگی به خود فیلم و موضوع آن دارد. برای نمونه می‌توان به سری فیلم‌های محبوب The Lords of the Rings «ارباب حلقه‌ها» اشاره کرد. از آنجایی که فیلم «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» درباره مبارزه روبات‌های غول‌پیکر با هیولاهاست، و بیشتر علاقه‌مندان آن به واسطه قسمت نخستش، با داستان آن آشنایی دارند، بنابراین مدت زمان دو ساعت برای آن مناسب به نظر می‌رسد. این در حالی است که داستان فیلم Pacific Rim «حاشیه اقیانوس آرام» برابر با ۱۳۱ دقیقه معادل ۲ ساعت و ۱۱ دقیقه بود.

فیلم «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» برای اکران گسترده در تاریخ جمعه ۳ فروردین ماه ۱۳۹۷ (۲۳ مارس ۲۰۱۸ میلادی) در سراسر جهان برنامه‌ریزی شده است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.